Hallo dames. Wij zitten erover te denken om volgend jaar in juni naar disneyland te gaan. Iemand ervaring mbt hotels?? Wij willen een dagje disneyland doen en een dagje eifeltoren en parijs. Nu zit ik te kijken op de site van disney welke hotekls ze hebben maar ik vind ze best prijzig. Weet iemand een hotel in de buurt van disneylandf en de eifeltoren die een beetje btaalbaar is. We gaan zelf met de auto.
misschien id om naar reisbureau te gaan die kunnen veel advies geven en hebben vaak ook aanbiedingen met korting.
Wij hebben laatste keer in een novotel hotel gezeten. Was net buiten parijs tussen parijs en disney in. Trein/metro station lag voor de deur. Ideaal en scheelde enorm vele geld
wij gaan begin december. Slapen in het Marriott hotel in Marne-la-vallee. Gratis want mijn vriend had punten gespaard met al z'n dienstreizen. Denk dat het reisbureau je beter kan informeren.
Wij zijn in augustus geweest, echt super! We zaten in het Disney hotel en dat was echt heel tof, als je gaat zou ik het goed doen en daar logeren (was wel erg duur, maja) want het is zooo tof dat je ontbijt met de figuren en zo dichtbij de parken zit!
Sorry TP maar effe snel een vraag aan Shereen23...kan je daar makkelijk je auto parkeren bij het park en wat kost het ongeveer?
T park heeft een gigantisch grote parkeerplaats voor bezoekers dus dat zit goed hoor! T kost volgens mij EUR 15!
Saphir Hotel Pontault-Combault Dit hotel kan ik je echt aanraden! Het is dichtbij Disney, betaalbaar en heeft zelfs een klein binnenzwembad. Het ontbijt is goed en ook Parijs zelf is goed aan te rijden. Daarnaast ook nog betaalbaar....Wat wil je nog meer
Ik vind het Thomas Cook explorer hotel gewldig om naar toe te gaan maar helaas was t volgeboekt. T is een kindvriendelijk hotel in Parijs en heeft een kinderzwembad en van die sprookjeskamers plus je kan ook een arrangement boeken icm tiegangsticketd Disney. De prijzen vielen mee vond ik. Volgende keer ga ik daar zeker heen met de kids.
Via Flair heb je regelmatig hotel-pockets. Wij hebben overnacht voor 30 euro, op 15 min met de auto van Disneyland!