Hallo allemaal, Wij zitten nu heerlijk op de camping in ons druilerige kikkerlandje... Overdag prima te doen, maar 's nachts behoorlijk koud. Nu hebben we vandaag een puckababy bag gekocht. Wie heeft hier ervaring mee? En dan vooral: bij welke temperaturen trek je de uk wat aan? Heb haar nu alleen een rompen met lange mouwen en de wintercombi van de Bag. De temp daalt in de nacht naar 13/14 graden. Ik ga haar sowieso nog even voelen als wij naar bed gaan, maar dan is de temp nog niet op het laatste punt natuurlijk.... Liefs, Maartje
Zoonlief slaapt in het herfstdeel van de puckabag met een romper zonder mouwen en een pyama. Het is nu 18 graden op zijn kamer. Als het kouder wordt dan trek ik hem een romper lange mouwen, pyama en sokken aan en dan de wintercombi. Het lijkt me dan voor je dochter toch iets te koud, ik denk dat een pyama eronder prettiger voor haar is.
Mijn dochter slaapt in een romper korte mouw, in de herfstpuck op haar kamer is het 21 graden. Verder geen pyama of zo
Ps: Onder het forumdeel 'babyuitzet' is hier al een topic over. Door mij aangemaakt, lees dat maar eens wellicht heb je er wat aan.
Meisje heeft heerlijk geslapen! Vannacht nog een keertje eruit geweest om haar benen te voelen, maar ze was heerlijk warm! Wat een geweldig ding!! Liefs