hoe naar de opvang brengen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anais, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zoals al eerder genoemd, een draagdoek/zak die ergonomisch is. Je kan dan altijd kiezen of je gaat lopen of met openbaarvervoer. Op verschillende sites kan je meer info vinden over dragen. Ik draag pas sinds een paar weken in een doek. Ik dacht dat ik dat knopen niks zou vinden maar het is heel gemakkelijk!

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Ik heb eens zitten vergelijken en merk dat veel mensen graag de draagdoeken hebben. Ikzelf heb toch de babybjorn miracle besteld omdat ik hem niet heel veel ga gebruiken en ook niet lang op me draag.(korte afstand ) de doeken zien er leuker uit maar zie mezelf niet de hele tijd knopen vooral niet smorgens. Ach ze staat op mijn lijst dus het is sowieso kado gedaan. :)

3. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
  4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.191
    10.793
    113
    Maar er zijn ook genoeg wel goede dragers die je niet hoeft te knopen hoor! Ik zie werkelijk niet in waarom je zoveel geld aan een inferieur product uitgeeft als er betere en goedkopere alternatieven zijn. Kijk even naar het filmpje op deze pagina:

https://www.geboortewinkel.nl/babydragers/babybj%C3%B6rn-miracle-babydrager-zwart-zilver?gclid=CK66go761bkCFc2_3godUAoAlw

Die pasgeborene hangt er heel ongelukkig bij, dit is geen natuurlijke houding en slecht voor de heupjes. Het zes maanden oude kind trapt de productontwikkelaar voortdurend bijna in zijn ballen. Ik heb voor de grap een keer mijn dohcter in de babybjorn gehesen bij de prenatal, en bij elke beenbeweging die zij maakte (en dat zijn er veel als je zo aan je kruis bungelt) kreeeg ik een klap in mijn rug. Bovendien hangt het kind veel te laag om ergonomisch gedragen te worden - wat is er gebeurd met de kusjeshouding?
    De houding naar voren is helemaal een recept voor gedeelde rugpijn...

Ik heb zelf een bondolino, moet wel geknoopt maar dat is echt heel simpel (sla de banden om en leg er een knoop in). Als je bijvoorbeeld een manduca neemt, heb je ook alleen maar klikgespen, maar zoveel meer comfort voor jullie allebei!

5. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36

Deel Deze Pagina