Ik was laatst bij de KNO arts met mijn zoontje ivm buisjes...nu vind ik hem nog steeds best klein en qua gewicht zit hij op nog geen 11 kg..lengte 86 cm en hoofdomtrek 47 cm..
die van mij zal qua lengte hetzelfde zijn, misschien iets korter. en qua gewicht is hij 13kg. Volgens mij past je zoontje prima in de curve. Vul anders eens op www.borstvoeding.com de groeicurve in (is WHO dus niet per se voor borstvoedingskindjes, maar ideale groeilijn).
Wrs is hij gewoon smal van bouw? Mijn kindjes ook hoor. Mijn zoontje van ruim 2.5 is nu bijna 13 kgs en 95 cm. Mijn dochter is vandaag precies 18 maanden en weegt ongeveer 10.5 kgs bij ongeveer 85-86 cm.
Mijn dochter was toen 12,6 kg en 89 cm. Wat groter dan gemiddeld met beide op de +2 lijn. Haar lengte blijft nu toenemen met 21 maanden maar gewicht blijft staan.
Hier was ze met ze bij 18 maanden 12,1 kilo en 90cm groot. Hoofd meten ze hier niet meer vanaf een jaar.
Dochter 1: 8,6kg voor 76cm Dochter 2: 9,6kg voor 82cm Beiden klein en fijn, maar verder kerngezond en ontwikkelden zich prima.
Lengte weet ik niet, laatste x was met 14mnd cb, 79cm en 11kg. Nu weegt ze 11,5kg en zal ze rond 83/84cm zitten.