Hoe naar laatst gelezen bericht springen?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Nuage, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik zit op nog meer fora en daar kan ik bij een topic wat ik eerder al heb gelezen of op heb gereageerd ervoor kiezen om meteen te springen naar het laatste bericht wat ik zelf heb gelezen.

Nu moet ik steeds naar gebruikersinstellingen om de topics te zien waar ik op heb gereageerd, daarna naar de laatste bladzijde gaan en terugzoeken waar ik was gebleven. Als ik niks heb geplaatst dan staat het topic niet in deze lijst dus is het nog moeilijker.

Mis ik iets wat wel kan op de site of is deze optie er inderdaad niet? En zo nee, kan deze er dan komen? :)

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Volgens mij moet je dan klikken op:
    Bekijk eerst ongelezen...dat staat boven aan de topic.
    Alleen werkt het helaas niet altijd heb ik het idee.

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Volgens mij gaat ie dan naar het eerste bericht dat geplaatst is vanaf dat je niet meer op het forum geweest bent. Dat is dus niet altijd hetzelfde als het laatst gelezen bericht.

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    nee dat klopt idd. erg storend vind ik dat.

ik heb ook het idee dat het niet helemaal goed gaat. stel dat je aan het zp'en bent, en ziet in je e-mail dat er bijv. 2uur geleden een reactie gekomen is op een topic, dan gaat hij niet naar dat desbetreffende bericht van je email, maar naar een bericht in het topic dat overeenkomt met het tijdstip dat je het laatste op zp was.

Deel Deze Pagina