Driftig / drammen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SheDevil, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Halloo allemaal,

ik zie sinds 2 dagen een soort van driftig drammerig gedrag bij mijn dochtertje.
    Zo heeft ze vandaag bijna niet anders gedaan dan drammen.
    Ze ligt nu op bed en ben blij toe, want ik ben doodmoe ervan.
    Ik weet niet waarom ze zo doet, en hoe ik daar op moet reageren.
    Ik ben bang dat als ik hier niet goed mee om ga, ik ons straks ook kan opgeven bij the nanny.. :)

Iemand ervaring hier mee.?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha jazeker, vrijwel iedere ouder. ;) Weet niet hoe oud ze is, maar het is normaal. Negeren of afleiden.

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Maar het is van de ene op de andere dag veranderd. Dat is toch raar.
    Ze was altijd heel lief en rustig, nooit huilen niks, en dan ineens dit.
    Ze is net 9 maanden geworden...

4. luuus

luuus Niet meer actief

maak je niet druk meid, dit hebben alle kinderen zijn allemaal periodes waar ze even door heen moeten. hier ook een meid die altijd vrolijk is en heel makkelijk, maar soms heeft ze ook periodes dat ze ff dr zin door wil drijven of niks goed is op een dag. hoort er allemaal bij.

ik herken het twijfelen hoor heb dat zelf ook wel eens, maar hier werkt negeren en belonen erg goed..!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Herkenbaar hoor.. dat hebben volgens mij de meeste kindjes in fases. Let vooral goed op jezelf.. blijf positief en negeren en goed gedrag belonen. Stap op tijd terug als het je echt teveel wordt,

6. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    tnx voor jullie reacties.. ik vind het wel moeilijk om hiermee om te gaan, ben alleen met mn dochtertje dus kan dr ook niet even aan de vader geven ofzo. ik heb vanavond dr eetstoel om gedraaid, denk ga maar lkkr de andere kant van de kamer bekijken, ik kijk wel even mn serie (ook af koelen :p)

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik kan me goed voorstellen dat het lastig is, zeker als je alleen bent. Knap hoor! Het is het zwaarste beroep ter wereld dus wees maar trots dat je dat allemaal in je up doet.
    Goed plan om even tijd voor jezelf te nemen. Veel succes (en lekker hier je verhaal doen hè?

8. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Zwaantje, dankjewel :) trots ben ik ook best wel.!
    Nou het is nu half 3 en ze ligt net in bed.
    Ik werd vanmorgen wakker en dacht, pfff weer zo'n dag, ik wil niet.! hahah helaas gaat dat niet he, maar het is me tot nu toe mee gevallen, als ze zo doet negeer ik het, en ik irriteer me er nu ook niet aan. Gelukkig gaat het drammen niet over op krijsen/huilen, maar houdt ze gelukkig snel weer op :p
    Hopelijk gaat het zo verder. Ennn hopelijk is dit een fase.!!
    Mijn zusje werd toen ze een jr was ook dwars en dat is nooit meer over gegaan, integendeel.! :D

Deel Deze Pagina