Heeft er iemand al ervaringen met de peuterslaapzak? Mijn dochter slaapt al bijna 2 jaar heerlijk in de puckababy 4 seizoenenbag (daarvoor in de piep en mini), maar deze begint aan de kleine kant te raken. Daarnaast zal ze over niet te lange tijd overgaan naar een groot bedje (ze ligt nu nog gewoon in een ledikant) en nu zit ik er aan te denken om dan de peuterslaapzak aan te schaffen, ook gewoon omdat ze in haar slaap zo wild is en ze met alleen een dekbed snel bloot komt te liggen denk ik. Maar ja, is een slaapzak met 3 jaar wel handig? Kortom, wie heeft de peuterslaapzak en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Voordat je dat geld eraan uitgeeft zou ik eerst gewoon een dekbed proberen. Hier bleef hij er namelijk prima onder liggen toen hij naar een groot bed ging Verder heb ik er geen ervaring mee
Ik zou ook even dekbed proberen, mijn oudste is net bijna 6 kg niet zindelijk maar de tweede kon ik met 3,5 regelmatig naar de wc helpen in de nacht om te plassen. Dan zou een slaapzak zonde geld zijn. Welke kleding maat heeft ze? Want m'n zoon paste tot best lang in de maat 110 geloof ik Prenatal.
Zoon is ook onrustig in zijn slaap maar toch blijft een dekbed de hele nacht om hem heen. Hij rolt zich erin zeg maar. Heeft ook nog wel een slaapzak, grootste maat van prenatal maar word klein. Ik.zou ook eerst eens een dekbed proberen bij overgaan naar een nieuw bed. Evt van boven extra aankleden omdat de armpjes en schouders wel veel boven de dekens liggen.
Ik heb de peuterslaapzak van Puckababy maar ik vind de kwaliteit wel tegenvallen. Onze dochter sliep altijd in een Puckababy, vanaf de piep, maar de peuterslaapzak vond ik het geld echt niet waard...dochterlief slaapt sinds ze 3 is prima onder alleen een dekbed met pyjama incl. broekje. Slaapzak uiteindelijk weg kunnen doen toen ze vroeg om een kussen in bed. We hebben er een mooi verhaal van gemaakt dat een kussen en een slaapzak écht niet samengaat
Bedankt voor de reacties! Ik zal inderdaad eerst even uitproberen hoe ze blijft liggen met alleen een dekbed, wellicht valt het inderdaad mee. Een slaapzak lijkt me ook niet zo handelijk als ze straks zindelijk is, dus dat zit ook in mijn hoofd. @ beebje2013 vervelend dat de kwaliteit tegenvalt. Ik ben nl ook een groot fan van puckababy, maar het moet idd wel het geld waard zijn. Mocht ik toch tot aankoop overgaan als ze niet goed blijft liggen onder een dekbed dan ga ik eerst wel even in de winkel naar de slaapzak kijken ipv hem online bestellen.
Ja zou ik doen inderdaad. Bij ons lieten de naden heel snel (binnen een week) los. Alsof ze niet bestemd waren voor een sterke peuter Ik heb hierover overigens met Puckababy gemaild en ze hebben het netjes opgelost vond ik! En ik ben nog steeds fan
Oh naden loslaten zou idd niet mogen, lijkt me dat depeuterslaapzakken wel tegen kracht moeten kunnen idd. Fijn dat Puckababy het goed heeft opgelost met jullie!