Seks

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Suzie83, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoi meiden,

Wanneer hadden jullie voor het eerst na de bevalling weer seks?

Ik heb het eergister (dus 3 weken na de bevalling) geprobeerd, maar dat ging echt nog niet. Toen mijn vriend bij mij naar binnen ging zeg maar, leek het echt of er nog een wond zat waar hij tegenaan duwde.

Duurt het zo lang voordat dat genezen is? Ik baalde hier echt van. We hebben namelijk vanaf 2 mnd voor de bevalling ook al geen seks meer gehad.

Ging het bij jullie wel of is dit normaal??

Bedankt alvast voor de reacties

xxx Suzie

2. sannie306

sannie306 Actief lid

26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hoi hoi,

hier ook ongeveer 3 weken na de bevalling weer......was niet echt heel pijnlijk ofzo, maar net wat je zegt, nog wel erg gevoelig....alsof de rek er een beetje uit is:D

wij hebben gewoon heel voorzichtig aan gedaan en probeer je te ontspannen dat scheelt ook al de helft heb ik gemerkt

eigenlijk ging t iedere keer een beetje makkelijker

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier ook 3 weken na de bevalling weer, ik had nergens last van en het voelde eigenlijk zoals vanouds. maar ik had maar 1 hechtinkje.

4. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ik heb nog steeds hechtingen, dus durf het nog niet aan.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik had 5 weken na de bevalling weer seks, nergens geen last van gehad, voelde gewoon hetzelfde als altijd

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    nou.. nog steeds niet:(, ben nu voor het eerst weer ongesteld en zelf een tampon doet zeer:$!! nouja.. als ie er uit moet... af en toe heb ik echt het idee dat ze me te strak hebben gehecht...

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    6 weken na de bevalling, deed me vreselijk veel pijn.
    had ook heel wat hechtingen gehad (was flink ingeknipt)

8. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Hier precies 3 weken na de bevalling weer, maar mijn bevalling is heel soepel en vlot verlopen. Had uiteindelijk maar 1 hechting en die was niet eens echt heel erg nodig. Totaal geen pijn gehad de eerste keer sex. Ik vond het alleen wel spannend of het pijn zou doen, maar het was alleen een beetje onwennig. Ook omdat we de laatste 2 maanden van mijn zwangerschap geen seks meer hadden gehad. Misschien een beetje raar, maar het lijkt alsof ons sexleven nu beter is dan ooit :D...

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik heb een flinke knip gehad en dus ook heel wat hechtingen, maar daar had ik geen last van. Het voelde echt alsof mijn baarmoedermond nog kapot was en hij daar tegenaan duwde.

Ook geprobeerd om goed te ontspannen idd, dat hielp wel maar de pijn ging er niet mee weg.

Misschien waren we voor ons gewoon te vroeg en moeten we nog even wachten.

Volgende week weer een poging ;)

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    hier een knip en een stuk of 6 / 8 hechtingen.

na 2,5 week hadden we sex. toen had ik echt zin!

en nu.....mijn libido is echt weg!!!!!

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Na 3 weken hadden wij weer seks. Ben niet ingeknipt of wat dn ook..Had alleen wat oppervlakkige huidscheurtjes..
    Was wel een beetje onwennig..Net alsof je het weer voor de 1e keer doet haha..Bang dat het zeer doet haha
    Maar gelukkig deed het niet zeer..

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Bij de eerste na 5 weken weer. heel wat hechtingen gehad (knip en scheur) maar de pjn viel me echt 100% mee.
    Bij de tweede na 4 weken weer. Geen hechtingen gehad en ook helemaal geen pijn.

Ts, als het echt nog zeer doet zou ik er nog even mee wachten. Je bent dan iedere keer alleen maar meer gespannen en doet het nog meer zeer..je kan het ook op andere manieren het leuk maken in bed ;)

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Van de week weer voor het eerst maar was geen pretje. Was niet eens gehecht of gescheurd maar deed echt pijn van binnen. Vooral na de tijd heb ik heel veel last gehad, net of alles aanspande daar beneden. Heeft uren geduurd voor dat dat weer wat weggezakt was. Weet nog steeds waar dat nou precies van kwam.

14. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Ongeveer 3 maanden na de bevalling...
    Was een beetje bang dat het pijn zou doen, dus daarom lang gewacht. Ging allemaal goed, beetje strak gevoel alleen (had 3 hechtingen en een bevalling van 40 uur).

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier 6 weken naar de bevalling, maar het bleef steeds gevoelig. we hebben nu toevallig 2 dagen geleden voor het eerst weer normaal seks kunnen hebben, het deed geen pijn meer en ik heb er weer van kunnen genieten. bij mijn eerste zwangerschap had ik naar 5 weken seks en ging het gelijk goed nu heeft het dus bijna 3 maanden geduurd voordat het weer goed ging.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik had maar 1 hechting maar ik voel gewoon dat het nog gespannen staat, ookal is die hechting er al uit.
    Hier was het na 8 wkn geloof ik nou ik vond het niks. Het deed echt pijn. Daarna ook nog een keer geprobeerd maar nee, het deed nog steeds zeer.
    Mijn libido is ook niet echt je van het dus dat schiet ook niet op:)

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha mijn libido was ook 0,0 maar begint nu eindelijk weer toe te nemen.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi jij blij:D mag hier ook wel!! Komt vanzelf wel weer...;)

19. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    HIer vorige week geprobeerd, maar deed echt heel erg pijn! Idd ook het gevoel dat er tegen een wond werd aangeduwt:(
    Ik had een totaal ruptuur en bij mn controle deze week bleek dus dat er nog een wondje zat wat niet dicht was. Het zou nog tot 6 maanden kunnen duren zei de gyn. Flink balen!! Voorlopig zit het er dan ook niet meer in hier:(:x

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha vooral manlief is heel blij;)

Deel Deze Pagina