Wij hebben een mooie zilvere armbandje met Emma erin gegraveerd gekregen van een oom en tante. Nu weet ik alleen niet wat de beste leeftijd is om zo'n armbandje te laten dragen. Het is niet echt een heel lang armbandje, dus kan er ook niet te lang mee wachten. Maar vind het wel een eng idee om het al als baby zijnde te laten dragen. Of zou dit geen kwaad kunnen?
Wij hebben ook een armbandje gekregen en die heeft ze al om vanaf dag 2! had nog nagevraagd aan de kraamverzorgster en die zei dat dat gewoon kon. Alleen in de gaten houden of het niet te strak zit of ze zichzelf er mee bezeerd
Hier had ze 'm na +/- een maand om (toen kregen we 'm pas), nu past het armbandje al niet meer. Intussen heeft ze dus een ander armbandje gekregen met wat grovere schakels.
Wij hadden een armbandje gekregen met 4 maanden, maar die paste al snel niet meer, toen ze de laatste tijd wat meer van haar babyvet begon te verliezen paste hij weer, maar ze heeft hem nu kapot getrokken... Maar volgens mij kan het armbandje gewoon meteen om!
Wij hebben hem al omgedaan, maar voor de zekerheid doen we hem 's nachts weer af. Vind het echt zo schattig en anders past hij straks niet meer, ze groeien zo hard.
Hier een armbandje vanaf de 2e week. Ook nagevraagd bij de kraamverzorgster. het mocht gewoon. Ze heeft hem dag en nacht om.
Ik heb er ook 1 gekregen maar durf het niet vaak om te doen. Ze slaat vaak met haar armpje langs haar gezicht en dan krast het in haar huid... Doe het dus alleen aan bij speciale gelegenheden en weer af meteen als we thuis zijn.
Vanaf een maand of 1,5 ofzo, ivm een wat langere naam, kon ie niet kleiner, maar ze heeft hem nu nog om (2 standen)
wij hadden er 1 gekregen van me schoonouders en heeft die vanaf de geboorte omgehad we hebben hem al 1 keer opnieuw moeten laten graveren vanwege het kruipen
Wij hebben er ook al eentje gekocht! Een super mooie niet zo dun ding. Naam staat er ookal in nu alleen nog het kindje Maar met dag 1 krijgt het kindje de armband om!
Wij hadden ook een zilveren armbandje met haar naam erin. Toen ze 5 maanden was was hij ineens weg. Overal gezocht, niet meer kunnen vinden. 2 dagen later had ze hem uitgepoept. Ik ben me kapot geschrokken, Sterre krijgt tot ze 2 is geen armbandje meer!
Dat moet schrikken zijn geweest. Het armbandje is nu nog te groot, dus wij laten het voorlopig ook nog maar even af.
Mijn ex schoonmoeder wil ook graag een armbandje voor Quinten halen samen met mij.. Ik ben alleen nog aan het twijfelen wanneer ik hem een armbandje om wil gaan doen.
Mijn dochter heeft hem gekregen met 8 weken ofzo (goud met bloedkoraaltjes) en nooit meer afgehad, je moet zorgen dat ie net strak genoeg zit dat ie niet af kan rollen, niet TE strak uiteraard maar liefste zo min mogelijk ruimte om bv ergens achter blijven hangen te voorkomen (dus toch zo dicht mogelijk op de huid) ja enm gewoon een goede en veilige sluiting die je even laat checken bij je juwelier (en evt laat vervangen door een wel veilige als ie niet goed is) Mijn zoontje heb ik hem pas later omgedaan want die kon nooit ergens vanaf blijven (die had ik pas met een jaar gekocht voor hem) ik denk dat dat weer te laat is je kan ze er beter mee laten wennen dan zijn ze niet anders gewend en vinden ze het niet interresant..
Hier ook een mooi armbandje van mijn zusje gehad. Volgens mij hebben we het haar pas om gedaan toen ze ongeveer een maand of zes weken was. Zelfs op de strakste stand was het in eerste instantie veel te groot. Nu staat hij nog steeds op de eerste stand, maar over niet al te lange tijd zal het wel de tweede stand worden, hij begint wat strak te staan.