nieuwe kopen. Nee hoor gewoon lekker wassen als dat gaat en bij de ikea heb je van die hoeze om je kussen en die kun je gewoon zo wassen en heb je altijd een schoon en fris kussen
heb nog nooit een kussen uitgewassen, maar wel eens een dekbed, daarna in de droger, met tennisbal goed laten drogen. wel een goeie kan ik ook wel eens doen.
als je een kussen wast gaat de binnenvoering toch klonten (weet niet hoe ik het anders moet noemen) kheb geen droger
Ik was ook de kussen in de wasmachine. En anders heb je geloof ik van Febreze een geparfumeerde spray ruikt naar wasverzachter, die kan je ook eventueel gebruiken.
Als je het kussen na het wassen goed uitschudt dan zal je denk ik niet zo'n last hebben van die "klonten". Je kan het kussen ook een dag buiten laten luchten, maar of dan de geur weg is???
ik heb dat ook gedaan het kussen uitwassen maar me vriend vond het niet leuk want hij vond het kussen niet meer lekker slapen maar ja had hij ff pech want hij rook echt niet meer fris ihiihihihi liefs samantha
slaapkussens gooi ik ook altijd in de wasmachine maar heb nu een hondenkussen dat alleen droog gewassen mag worden schiet lekker op
Lekker laten luchten en anders een nieuwe kopen. Veel mensen wachten hiet veel te lang mee. Best belangrijk voor een goede nachtrust en een dag zonder nek/rug-klachten. Niet elk soort hoofdkussen kan in de was hoor! Wollen, Latex en donzen lijken mij niet echt geschikt. De kwalitijt gaat er in ieder geval niet op vooruit! Ik gebruik ook een soort molton voor over mijn kussen. Zo blijft je kussen lekker fris. Succes er mee!
Om de vier jaar een nieuwe?? Nou wel erg lang dan. Ik doe er echt max een jaar mee, wij hebben nog wel hele dure, ganze dons. Maar ik hoef er echt niet vier jaar op te liggen. Je zweet er elke nacht heel erg op. En ze worden geel en ook al was je ze vaak op den duur zijn ze op. Maar die geurtjes eruit, kun je dan niet zoals bij je matras soda erop gooien en laten intrekken en opzuigen? Zo doe ik dat met het matras en dan is ie lekker fris en schoon! Je zuigt daarna met de stofzuiger de korrels weer op.
He Rabia, dat van die soda op je matras wist ik niet, goeie tip! Ik heb om mn matras wel een soort van dikke matrashoes die ik regelmatig naar de stomerij breng, maar ik ga het matras zelf eens een keertje met soda doen
ja dat met soda ga ik zeker proberen. ik denk dat ik mijn kussen ook maar ga wassen als het niet lukt kan ik altijd nog een nieuwe kopen.