De babykamer is inmiddels geschilderd en deels ingericht, binnenkort wil ik beginnen met een afbeelding op de muur te schilderen. Ik wil dit doen m.b.v. een beamer. Wie heeft er nog tips waar ik aan moet denken of rekening mee moet houden? Ik wil het natuurlijk graag in 1x goed en mooi doen!
Ik heb ook eens een schildering op de muur gemaakt m.b.v een beamer. Zorg dat het goed donker is in het kamertje dan zie je de afbeelding nog beter op de muur en eerst met potlood erop tekenen. Kan niet fout gaan. Succes ermee. Het is veel werk, maar als je het resultaat ziet dan ben je echt super trots op je kunstwerk.
ik dacht, ff meelezen want ik ga dat ook doen! Altijd eerst met de lichte kleur beginnen met schilderen, daarna steeds donkerder, verder komt t altijd wel goed. oh ja, niet te veek verf op je kwast want dan krijg je druipers en dat ik soms lastg wegwerken... heb zelf mn eigen geboortebord gemaakt en Justins deur beschilderd en de kinderstoel moet ik ook nog schilderen...
- Zorg dat de verf niet te dun is en gaat druipen - Ik heb zelfs eens met waterverf ( ecola schoolverf ) op mijn muur geschilderd, ging prima ! - Als je met potlood eerst de lijnen zet wees dan voorzichtig bij de gele en witte vlakken ( niet te donker met potlood ) - Als je een foutje maakt dep dan met een stukje keukenrol, laat het daarna GOED drogen daarna pas overschilderen - Als je een rood vlak inkleurd met meerdere kleuren rood ( mengen ) dan wordt je schildering al snel veel 'echter' Heel veel plezier, het wordt vast erg mooi !