Deze week maar eens op jacht naar een fietsstoeltje. Ben niet zo'n fietser, dus is er nog niet van gekomen... maar als 't mooi weer is, is het toch wel lekker. Alleen maak ik me een beetje druk om het opstappen. Zie alle vrouwen 'steppend' opstappen... maar dat kan ik niet / heb ik nog nooit gedaan... dus denk dat ik dat maar moet gaan oefenen. Schijnt handiger te zijn dan zoals ik 't n doe, een been erover en dan aanfietsen. Zijn er nog meer met hetzelfde probleem??
Ja dat is bekend. Dat is logischerwijs om zichzelf in te dekken. De afwegingen of je het wel of niet doet moet je bij jezelf nagaan aangezien er inderdaad geen onderzoek naar is gedaan. Wat betreft de verzekering: je kind is altijd verzekerd, je autostoel is alleen niet verzekerd. Daar kan ik niet echt wakker van liggen.
Het lijkt mij in ieder geval niet fijn zo'n maxi cosi achterop, maar ja, ik ben nou eenmaal niet zo sterk en ben gewoon bang dat als ik stil sta, om val of zo... Maar goed... mijn mening, als het bevalt, dan bevalt het.. @ ienieminie, Ik step ook, maar dat komt omdat ik een kleine fiets heb, dus niet zo veel ruimte tussen zitje en zadel, kan niet anders erop komen. Mijn vriendin heeft een moederfiest en die hoeft niet te steppen... Misschien dat je wat hebt aan het moederstuur hebt, die wil ik ook aanschaffen, het ziet er aardig goed uit en zorgt voor wat meer ruimte, voor zo ver ik kan beoordelen van de website... succes ermee...