Ik heb hier ooit eens een topic geopend omdat de toet toet auto's niet meer goed rijden. Hier kreeg ik de tip om w40 tussen de wielen te spuiten. Dit heb ik net gedaan maar ik merk nog niet veel verschil. Doe ik iets fout of duurt dat een tijdje neer de wielen goed gaan?
Hier ook 2 toet toet auto's die niet meer goed rijden, ik heb contact opgenomen met vtech en heb een mail gehad nu kan ik ze opsturen en krijg 2 nieuwe retour. Ik weet niet hoe oud die van jou zijn er zit namelijk 2jaar garantie op.
1 jaar maar die bonnen heb ik niet bewaard. Weet zelfs niet eens waar ik ze heb gekocht. Hij kreeg ze vorig jaar met zijn verjaardag. Heb in de zomer nog eentje gekocht en die gaat nu ook minder goed als eerst. Ze gaan wel maar niet meer zo soepel
Die jij heb zijn pas op de markt vanaf 2013 er zitten Magische Sensors in en die zijn pas in 2013 op de markt gekomen ik had ook geen bonnetjes heb dit toen uitgelegd aan de persoon aan de telefoon. Bij ons blijven ze helemaal stil staan. Mijn zoontje heeft ze gekregen voor sinterklaas vorig jaar
Ik heb net een contactformulier ingevuld bij vtech Misschien heb ik geluk. Heb niet gevraagd voor een nieuwe maar of ik er zelf iets aan kan doen. Wie weet komen ze zelf met het voorstel. Heb ook vermeld wanneer ik het heb gekocht.