Tips kofferbakverkoop

Discussion in 'De lounge' started by koekie monster, Jul 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

Ik ga woensdag op de kofferbakverkoop staan. Heeft iemand tips. Je hebt dan geen kraam je moet alles op de grond kwijt. Tips over het presenteren? Andere ideeen?
    Alvast bedankt

2. Ik heb dit ook 2 keer gedaan.Zeer leuke ervaring.
    Beetje in groepen neer zetten,baby speelgoed,boeken,gereedschap enz.

Neem een inklap stoeltje mee ,een groot zeil waar je je spullen op kan zetten en een zeil om het af te dekken mocht het met bakken uit de hemel komen.
    En niet te veel rond gaan lopen anders kom je met meer thuis dan je heen bent gegaan.

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    mcoht je kleding hebben...je hebt van die goedkope rekken bij de blokker enz...zeer aan te raden!

prijs je dingen van te voren met stickertjes. neem genoeg tasjes en kleingeld mee.

neem genoeg dozen mee om de dingen bij elkaar in te doen die je niet uit wilt stallen (klein spul bijv)

Doe een doos met uitzoeken nu 2 euro ofzo... ;) ook al dacht je er minder voor te krijgen soms verkoop je dan meer....

En neem een groot dik stuk zeil/plastic mee om over je waar heen te kunnen gooien mocht het gaan regenen.......en een thermos met koffie of thee voor iets warms..mocht het warm worden, een koelbox met drinken en snacks!

Succes!

4. koekie monster

Weet je wat ik lastig vind is dat je ook dingen achteraan moet zetten waar je niet zomaar bij kan. Een pad makem dat ze er tussendoor kunnen lopen?
    Wat vragen voor een boek? Ik heb dat nog maar 1 x gelezen, is eigenlijk zo goed als nieuw. Is 3 of 4 euro teveel,

5. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Vraag jezelf af wat jij zou betalen voor een boek op de rommelmarkt.
    Persoonlijk zou ik geen boek voor die prijs kopen tenzij het een boek is die ik heel lang al wil en een harde kaft heeft. Mooi boek met harde kaft kan je meer dan 4 euro voor vragen.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik vind 3 of 4 euro niet veel voor een boek

7. koekie monster

Ik had nog een vraag. Ik heb 4 stoelen, die je op kan klappen, van ijzer met een stoffen zitting met motief. Die je vroeger veel op de camping zag. Wat zou ik daar voorkunnem vragen?

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    2,273
    0
    0
    als ik ze zocht 5,- per stuk en 4 voor 17,50
    meer had ik dr niet voor over
    wat kosten ze nieuw weet je dat? hoe zien ze eruit?

9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    2,273
    0
    0
    ben je 11 juli nog naar de koffebak markt geweest of ...............

10. koekie monster

nee niet meer het weer was niet zo goed. volgende week poging 2. de stoelen zien er gebruikt uit maar wel goede staat. nog meer tips?

11. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

Jan 26, 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar ga je staan dan? Hou wel van snuffelen op rommelmarkten...

12. koekie monster

Dramaqueen jij gaat vaker naar rommelmarrkten. Wat betaal jij voor dingen die jij zoal koopt? Heb je nog tips waar je het eerst naar kijkt of war je op let?

13. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

Jan 26, 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik ga niet heel vaak want krijg mn kerel meestal niet mee... vind ik wel zo gezellig als hij erbij is.

Ik kijk vooral naar kinderboeken en kinderkleertjes, maar ben wel een vrek, hoor. Ik geef op een rommelmarkt bijv. echt geen 3 euro uit voor een h&m shirtje ofzo, al zie ik dat vaak wel hangen. Misschien voor een heeeeeeeel leuk merksetje 5 euro, maar 1 euro, 1,50 of 2 euro voor losse dingen komt wat vaker voor. Vind het alleen wel vreselijk als de helft van de kleding vol vlekken zit, zie ik wel eens, dan laat ik de kraam voor wat het is (ben dan bang naderhand nog een vlek tegen te komen op iets waar ik het niet gezien heb).

Boeken.... eeeh kringloopprijzen, max 2 euro. max.

Ja, ik ben een vrek wat dat betreft :D. Ik ding trouwens niet af.

Maarre.... waar kan ik woensdag je kleedje leegkopen????

Share This Page