Hoe netjes is jullie zolder?

Discussion in 'De lounge' started by Minny, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    We hebben nog geen zolder!
    Maar als we die krijgen dan wordt het waarschijnlijk onze slaapkamer en een privé mediatheek.
    Dus geen rommel! (behalve onder de schuine delen ;))

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Onze mega grote vliering word op dit moment aan gewerkt en is dus heel erg netjes (lees leeg).
    Daarna gaan de dozen weer terug en dat zijn Kleertjes van Lisa, babybenodigdheden die al niet meer nodig zijn en kerst spullen. Die staan nu in de lege slaapkamer en dat is nu een rommeltje.

Dan de rest van de garage nog uitzoeken en weggooien/verkopen of naar zolder.

3. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Wij hebben geen echte zolder alleen een vliering. En die is best netjes. Er staan dozen met baby/kinder spullen,de kerstspullen en onze camping spullen. We moeten de boel daar wel netjes houden anders kunnen we niet bij de kachelpijp en de ventilator in geval van nood.

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Zo netjes.. Dat zelfs de ketelmonteur (die volgens mij op heeeel veeel zolders komt) zei: "het is wel een beetje rommelig":p:D

5. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,290
    113
    Nederland
    Uhm niet!:D We wonen hier bijna 3 maanden en de zolder moet nog op geknapt worden. Verven, vloerbedekking enz...
    Ik denk dat dit pas gebeurt als onze zoon ooit de zolder wil gebruiken als slaapkamer..

Voor nu is het een opslag plaats, waar alle lege dozen staan en spullen die we niet gebruiken.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

uh ik weet waar alles staat ligt maar niet netjes en heb ook echt GEEN behoefte om dat knap te maken. waarom? niemand komt er , wij ook amper , schuiftrap omhoog en dump. klaar opgeruimd.

wil dat er 1 paadje om te lopen is en thats it.

Alleen als een een kamer zou zitten zou ik dat netjes houden anders zie ik daar echt het nu t er niet van in . hihi

Share This Page