In bijna iedere reactie die ik lees zie ik een klein fotootje achteraan de zin staan. Er staan twee kindjes op. Heeft iedereen dit? Hieronder een voorbeeld (reactie is trouwens willekeurig gekozen want ik zie het bijna bij iedereen)
dit is een avatar van iemand. Ik had dit laatst ook met een andere avatar. Geen idee hoe dit kan Nu is het bij mij weer normaal.
Bedankt voor de reacties. Ik zal het eens vragen bij Beheer. @ShampooL, haha ik weet het, momenteel veeel te lui om op te staan voor de oplader. Inmiddels staat de teller al op 4% hihi
Ik heb dit ook nog nooit gezien. Maar we kunnen nu wel een spelletje doen..........raad van wie deze avater is
Ok ik ben dus niet de enige. Vraag me echt af waar het aan ligt, ik heb nog geen reactie van beheer. Ik heb geen idee van wie de avater is haha.
Probeer eens je tijdelijke internetbestanden te verwijderen. Dat kan je vinden in de internetopties of instellingen van je browser.
We hebben nog geen pb van je ontvangen. Maar waarschijnlijk zit je op je iPad of telefoon en moet je even onder instellingen, safari. Daar de geschiedenis en de website data wissen. Iets verder naar beneden scrollen dan naar geavanceerd, website data en daar alle website data verwijderen.