Heb er nog niet zo over nagedacht, heb dus nu een meid en ja hoe ga ik dat straks benoemen... :-k genoeg ideeen hier nu..
Haha, heb het er gister naar aanleiding van dit topic met mijn vriend over gehad.. Nu we weten dat we een meisje krijgen is dit toch ook wel iets om over na te denken Na uren discussieren 8) is het 'plassertje' geworden =D>
Nee hoor,mn oudste is nu 8 en die weet het verschil echt wel hoor En bij de jongste zie iik daar ook geen problemen mee.
Okay, met 8 jaar mag je dat ook wel verwachten. Maar het woord wordt wel al eerder gebruikt. Mijn zoontje is 3, maar die zou het woord 'poes' echt niet snappen! Terwijl hij al wel bezig is met woorden voor de geslachtsdelen. En om nou uit de mond van een 3-jarige nou het woord poes met die betekenis te horen...
hoor zojuist ook wel weer een leuke variant voor een jongetje: pistool! plassertje is wat mij betreft voor een meisje nog steeds de meest logische
Wij noemden het vroeger een muis. Mijn broertje had een jongensmuis en ik een meisjesmuis. Bij een vriendin van me noemen ze het een doosje en van de jongen een piemel. Alleen die jongste is nogal een flapuit en zegt rustig in de supermarkt: mama, ik heb jeuk aan mijn doos.
Vagina vind ik zooo lelijk. En kutje vind ik het allerergste woord dat er bestaat je kan het echt heel smerig uitspreken.
Vagina, ok, en de schaamlippen dan, die horen er dan niet meer bij? : Bij ons word het een meutje genoemd! Hihi....