joep want mijn man noem ik snoep, en joep is straks (hoop ik) floep en dan krijgt ie of zij de mooie naam die we in gedachten hebben. er zijn nog een paar bekenden in onze omgeving zwanger en als we de naam nu al zouden gebruiken zijn we bang dat ie overgenomen word (verwaand he )
Wij noemen het Jan Julius. Heeft m'n man bedacht... En dan zegt hij tegen iedereen dat hij van dubbele namen houd.
Wij noemen alles Henk Harry, als we de naam niet weten. Mogelijk heette Giul ook zo voor zn geboorte, maar eerlijk gezegd weet ik het niet meer.
Als we niet op iemand zn naam kunnen komen en met Henk Harry komen we er ook niet uit, wordt het wel es Henk hENK Harry Henk, hihi
nou wij hebben die namen ook zeker wel hhahahahahah mijn vriend noemt mijn buik PINGPONGBALL en ik noem mijn buik BUUKJUH (fries) en onze kleine noemen we DROLLIE gewoon omdat hij een halfbloedje wordt. waarom weet ik niet zomaar mee begonnen of BOLLIE soms. omdat hij al zo groot is vinden wij. en mij zelf noem ik MOEKUH . ihihihihhihahahah gr loesmari
@ loesmari: ik noem mijn buik ook Buukje haha, en mn vriend ook altijd, maar ja das automatisch he...
ja denk het ook hahah. hij schopt nu harder dan ooit, wanneer dat gebeurt in bijzijnd van andere en ik schrik er ff van zeggen ze het wordt vast een voetballer. en dan corrigeer ik ze en zegt: NEE EEN BASKETBALLER. aangezien onze lengte wordt hij ook lang(misschien.)
Vrienden van ons noemde hem Frodo. Andere vrienden: Clarence (van Clarence Seedorf want hij schopte zo hard)