Hoi meiden, Nou tis zover hoor, eindelijk uit de onzekerheid. Na 75 dagen vanaf de 1e dag van mijn laatste menstruatie ben ik vandaag dan eindelijk ongesteld geworden. Ik kan weer verder met m'n zwanger worden leven Wilde het ff kwijt Liefs Nies
Succes.... en 1 keer in je leven ben je blij dat je ongesteld bent geworden dat is ook mooi ...!!! hahaha
Wat fijn voor je. Hopelijk is het snel raak en als je evt. toch nog ongesteld word met een veel kortere persiode. Succes
och nies wat fijn voor je eindelijk dan. ik moest nog aan je denken de afgelopen dagen maar tjee ik kon je naam niet meer bedenken , gelukkig weet ik het nu hoe het gaat. nog naar doktor geweest enz? of gewoon spontaan blijven afwachten? ga je nog wat doen deze periode misschien tempen gaan ?
Dank je wel voor jullie lieve reacties. Ik ben niet naar de huisarts geweest, heb afgewacht.Maar was wel bijna gegaan.Gister nog een test gedaan die negatief was ( natuurlijk ). En had me voorgenomen om maandag naar de arts te gaan.Maar tis niet meer nodig
Tjee fijn zeg. Kwam je al niet meer tegen hier en vroeg me al af hoe het met je zou zijn. Veel succes en vol goede moed verder!
Ja wat kan dat dan lang duren he?? vreselijk, heb toen ik stopte met de pil, ook 96 dagen moeten wachten.