Mijn dochter (4) draait de letters nog om en kan de g niet goed zeggen. Zij noemt het dus haar kavina
Joh, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar. Het leven is al zo serieus, waarom dan af en toe niet even iets met een knipoog bekijken? Stiekem vond je het interessant genoeg om het topic te lezen en te reageren
Bij mijn dochter noemen we het haar moos / moosje (was eerst doossie). Bij mijn zoontje piemel (piemol) of pikkie. Bij man is het gewoon zijn lul of pik, en bij mij doos of kut. Ligt er ook aan wanneer wij het erover hebben.
Vagina en penis of piemel. Mijn dochters zeggen vooral ‘plasser’ en soms vagina. De jongste maakt er vaak pagina van. En ze hebben het wel eens over het ‘plasgaatje’ en het ‘babygat’ of ‘moedergat’
Man heeft een lala of lul Zoontjes pipi of lala Ik een doos of kut Edit: toen ik net bevallen was noemde we het schotwond
Bij mij gewoon vagina. Bij man zijn ding, jongeheer of piemel of penis Bij zoontje piemel, soms penis Bij dochters vagina, ooit begonnen als plassertje. Heel saai eigenlijk
Nou ik jou zie zeggen " lala " moet ik ineens denken aan dat wij hem rond de Sinterklaas altijd " Lalaloopsie " noemen
Piemel bij mn man. Bij mn dochter zoals t is eigenlijk schaamlippen, vagina of simpel kruis. Bijmezelf? Haha geen idee eigenlijk. Kruis denk ik
Mijn dochter: piep of puni Mijn zoontje: piemel Bij volwassenen allerlei namen. Wel de gebruikelijke, geen heel creatieve namen.
Piemel voor man en zoon Meisje zijn we nog niet uit, maar doe hier inspiratie op . Zoon, bijna 3, hebben we het laatst gevraagd. Jij hebt een piemel. Maar wat hebben meisjes dan? Uhhh, een jurk zei hij