Na mijn 1e bevalling was de term 'roadkill' of 'ontplofte egel' ook wel van toepassing. Tegenover dochter hou ik het bij piemel en plasser. Over een tijdje vagina. Ik bedenk me net dat ik de piemel van vriend echt heel veel namen geef. Bij voorkeur hele foute.
Een schotwond Een vriend van ons zei een keer dat wanneer je weer seks mag hebben na de bevalling dat het is alsof je een frikandel de gang in gooit
Tsja, ik heb het mijzelf meestal over mijn doos. Mijn man gewoon piemel. Bij de kinderen heet het bij dochter plasser (mijn oma noemde het tum maar nadat ze dat tot haar lievelingssnoepjes had bedacht werden dat hele rare conversaties) Onze zoon heet ook piemel, maar heeft als bijnaam sjaak.
Mijn dochter zegt piemel en plasser, dus wij in haar bijzijn ook. Penis en vagina vind ik vreselijke woorden dus die gebruiken wij hier niet. Klinkt zo oubollig, net of je bij de dokter zit. Een zuster noemde het na mijn bevalling mijn onderkantje. Dat vind ik zo onvolwassen klinken Tegen elkaar zeggen we piemel, pik, lul, kut, kutje, poesje. Misschien wel wat lomp als ik het zo vergelijk met de rest hier. Maar duidelijk is het wel haha Grappig topic, geen gezeur zo
Dit kwam ook weer door mijn oma, mijn man zei ja hij is een echte man nu al grijpt die zijn zaakie vast (als baby) wanneer de luier afgaat, zij verstond sjakie en zei heel verbaasd hebben jullie er nu al een bijnaam voor (was een maand of 9) en vanaf dat moment was het sjakie, maar tegenwoordig is het sjaak.
Piemel en plassertje of vagina. Vroeger werkte ik op een kdv. Daar zei ooit een jongetje: Papa en ik hebben een piemel. Mama heeft gras
Voor mijn dochtertje gebruiken wij bipsie , geen idee hoe we eraan gekomen zijn maar zelf gebruikt ze het ook voor mij en voor zichzelf.. Papa heeft een soesoe, net als neefje (van Marokkaanse oma geleerd). Als we alleen en in de stemming zijn, heeft man een paal, pik met een " willy of it's own" en ik een kutje of genotsgrot.
Nou ik er zo eens over nadenk, want zo vaak heb ik het er blijkbaar niet over , noemen we het gewoon vagina en piemel/penis. Kut en lul in ieder geval niet, dat vind ik echt scheldwoorden, wil ook absoluut niet dat de kinderen dat gebruiken dus een beetje vreemd als ik dat zelf wel zou doen, ookal zijn ze er niet bij.