Hoe noem jij je man/vriend?

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 29 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

ik: pino. Klinkt een beetje raar, maar mijn vriend is de helft van een eeneiige tweeling en die worden al van kleins af aan: de pino's genoemd. Dat heb ik maar overgenomen.:D

2. susy26

susy26 Niet meer actief

meestal altijd schatje, of lieverd. Ik zeg dan ook wel is lekker ding, en dan zegt hij sexbom ..hihi

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    skatje, skattie, droppie, pop (dat zei mijn vader altijd tegen mij, en dat heb ik overgenomen), snoepje, lekker ding
    Al ik 'm heeeeel dringend nodig heb is het popjeduifjeengeltje.

Hij noemt mij vaak schat, zachterikje (zeker als ik net in bad ben geweest), dikkiedik (ik kan goed snoepen zeg maar) Suusje, Suuske, baas :D,

En de hond heeft vele namen: Doek, doekzak, dikzak, vreetzak, frutsel, pupsel, ijsbeer, harig monster, knuffel, koekiemonster

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn man en ik noemen elkaar does, echt al zolang als ik me kan herinneren.
    En daarvan ook nog allemaal afgeleiden, doeskie, doeskop, doeskoppel (wij samen dus :D ) does m (does man) does v (does vrouw) en Sterre is mini-does. (maar dat probeer ik niet zo vaak te zeggen want het lijkt me gruwlijk irri als je ouders zo'n domme naam gebruiken haha)

5. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    We noemen elkaar schaapie/schaapje.. (dat is er gewoon ingerold, haha)
    En anders gewoon schatje.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Poppie, schatje of een verkleining van zijn voornaam

7. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik noem hem lieverd hij mij schatje en verder ben ik faantje (sylvana) en hij knor of knorretje (cor)
    de hond heet yindy en noemen we vaan pin of soms yinnepin
    de kat spike noemen we vaak rotzak (omdat ie zo vervelend is haha) en de poes luna dikke deur want zij is echt mega!

8. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    lieffie, moppie, mop, popje, poppie, kipje, tijn (hij heet Martijn maar ons nichtje zegt altijd tijn)
    en als ik dan wel eens zijn voornaam voluit zeg dan is het, "wat heb ik gedaan waarom ben je boos op me?!"
    haha:p

9. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Als ik boos ben meestal gewoon Otto, maar anders lieffie of schatje:D Hij noemt mij Sam of schatje. Als hij boos op me is dus Samantha haha

Liefs,

Sam

10. mamalinny

mamalinny Actief lid

3 jan 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    We zeggen vaak liefie tegen elkaar. En ik noem hem weleens poekie of boenkie en nerdje:p

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik noem mijn vriend (en hij mij) meestal Big hahah. Of Pop bijna nooit meer bij zn voornaam eigenlijk...

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Askim meestal dat betekend lieverd in het Turks, of lieverd of schat of lekkerding :)

Noem hem bijna nooit bij zijn naam.

13. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Als ik zijn voornaam gebruik, is het aleen een afkorting (zou soms bijna vergeten hoe hij heet ;))
    Meestal: poepie of doucie (geen idee hoe je dat laatste schrijft) 8)
    En soms: schatje, naam+ovitsch :)

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dushi;)

15. MissT

MissT Niet meer actief

Lief :)
    Schat

16. miffy11

miffy11 Niet meer actief

alleen afkorting van zn naam, behalve als ik kwaad ben.. en die zal ik hier maar niet neerzetten!

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    schat,mop

18. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik noem hem het meeste schatje of schat maar als we ergens zijn *winkel of iets* zeg ik eerder Pat ipv schatje :) omdattie anders toch niet luistert hahaha

19. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Ik noem hem altijd Schat/Kanjer of Mop en natuurlijk een afkorting van zijn naam. En als hij echt niet wil luisteren zijn achternaam.

Hij noemt mij altijd een Kanjer of Duifje (whahahaha:D) en als hij boos op mij is altijd mijn hele naam en mijn meisjes achternaam :p!

Ow en als die kleine man er bij is vaak papa en mama want anders gaat hij onze afkortingen herhalen... (laatst hoorde ik hem niet, onze zoon, en toen riep hij heel hard mijn voornaam :))

Liefs

20. mroos

mroos Niet meer actief

Ik noem hem meestal lief of liefde en hij mij lieverd, mooierd of gekkerd ofzo. Of gewoon onze eigen namen.

Deel Deze Pagina