ik: pino. Klinkt een beetje raar, maar mijn vriend is de helft van een eeneiige tweeling en die worden al van kleins af aan: de pino's genoemd. Dat heb ik maar overgenomen.
skatje, skattie, droppie, pop (dat zei mijn vader altijd tegen mij, en dat heb ik overgenomen), snoepje, lekker ding Al ik 'm heeeeel dringend nodig heb is het popjeduifjeengeltje. Hij noemt mij vaak schat, zachterikje (zeker als ik net in bad ben geweest), dikkiedik (ik kan goed snoepen zeg maar) Suusje, Suuske, baas , En de hond heeft vele namen: Doek, doekzak, dikzak, vreetzak, frutsel, pupsel, ijsbeer, harig monster, knuffel, koekiemonster
Mijn man en ik noemen elkaar does, echt al zolang als ik me kan herinneren. En daarvan ook nog allemaal afgeleiden, doeskie, doeskop, doeskoppel (wij samen dus ) does m (does man) does v (does vrouw) en Sterre is mini-does. (maar dat probeer ik niet zo vaak te zeggen want het lijkt me gruwlijk irri als je ouders zo'n domme naam gebruiken haha)
ik noem hem lieverd hij mij schatje en verder ben ik faantje (sylvana) en hij knor of knorretje (cor) de hond heet yindy en noemen we vaan pin of soms yinnepin de kat spike noemen we vaak rotzak (omdat ie zo vervelend is haha) en de poes luna dikke deur want zij is echt mega!
lieffie, moppie, mop, popje, poppie, kipje, tijn (hij heet Martijn maar ons nichtje zegt altijd tijn) en als ik dan wel eens zijn voornaam voluit zeg dan is het, "wat heb ik gedaan waarom ben je boos op me?!" haha
Als ik boos ben meestal gewoon Otto, maar anders lieffie of schatje Hij noemt mij Sam of schatje. Als hij boos op me is dus Samantha haha Liefs, Sam
Ik noem mijn vriend (en hij mij) meestal Big hahah. Of Pop bijna nooit meer bij zn voornaam eigenlijk...
Askim meestal dat betekend lieverd in het Turks, of lieverd of schat of lekkerding Noem hem bijna nooit bij zijn naam.
Als ik zijn voornaam gebruik, is het aleen een afkorting (zou soms bijna vergeten hoe hij heet ) Meestal: poepie of doucie (geen idee hoe je dat laatste schrijft) 8) En soms: schatje, naam+ovitsch
Ik noem hem het meeste schatje of schat maar als we ergens zijn *winkel of iets* zeg ik eerder Pat ipv schatje omdattie anders toch niet luistert hahaha
Ik noem hem altijd Schat/Kanjer of Mop en natuurlijk een afkorting van zijn naam. En als hij echt niet wil luisteren zijn achternaam. Hij noemt mij altijd een Kanjer of Duifje (whahahaha) en als hij boos op mij is altijd mijn hele naam en mijn meisjes achternaam ! Ow en als die kleine man er bij is vaak papa en mama want anders gaat hij onze afkortingen herhalen... (laatst hoorde ik hem niet, onze zoon, en toen riep hij heel hard mijn voornaam ) Liefs
Ik noem hem meestal lief of liefde en hij mij lieverd, mooierd of gekkerd ofzo. Of gewoon onze eigen namen.