Ik noem hem Lief, dikkie dik of mon amour. Hij noemt mij Schatje, Vrouwke of op dit moment meestal Wie-Wa-Waggel of Bolle....
Ik heb dus echt een bloedhekel aan koosnamen.. vooral schatje, liefje... jak! Mijn vent moet mij echt niet zo gaan noemen, anders kan hij een derde kindje echt vergeten en logisch dus dat ik hem ook niet zo noem Gewoon lekker bij onze voornamen....
oh de namen met achternaam als je boos bent vind ik zo irritant mijne zegt dan niet mij naam , maar hij zegt (mevrouw dan achternaam eigelijk best beleefd mevrouw meesat
Ik noem hem liefie, lief, schat, moppie, poppetje en als hij niet reageert lekker ding, want daar luistert hij op een of andere manier altijd naar Hij noemt mij meestal koekje (lang leve T9), Jo, Elle, lief...
Wij zeggen schatje,lieffie of vriendje. Schat of lieverd mag ik niet zeggen,dat klinkt zo oud zegt hij Hij noemt mij verder altijd pluis,pluiske,pluizebeest oid. Het lijkt helemaal niet op mijn eigen naam maar het halve dorp noemt mij al jaaaren Pluis. Ik noem hem ook vaak vriendje Stokvis,van 'Toen was geluk heel gewoon'.