Wij noemen het jantje, we weten niet of het een jongen of een meid is. Maar dat was eigenlijk begonnen om mijn vriend te klieren. Want die heeft altijd geroepen dat de naam Jan moest worden. Na opa en die z'n opa en en z'n vader en zichzelf ga maar door. NIET DUS ! hihi, vandaar dat we haar/hem nu jantje noemen. Gemeen he
Ons dochtertje hebben we Sam genoemd. Sam als het een jongen zou zijn, Samanta als het een meisje zou zijn. Uiteijndelijk heet ze Ilse. Nu met ons 2e hadden we in eerste instantie Raki Zorba genoemd (gemaakt in Griekenland na de Raki ) Helaas ging het met Raki Zorba niet goed. En toen ik weer zwanger was, hebben we het kindje Ali(e) B(eebie). genoemd. Ali(e) omdat het voor een jongen en een meisje kan, B. omdat ons achternaam met een B begint. Maar ik noem ons kindje ook regelmatig Sprút (Frys voor spruit) Groet van Kiki
Dit is wel leuk om allemaal te lezen. Mijn vriendin noemde haar kleintje sjuul, ze wil nu dat ik dat ook ga doen, maar die van ons blijft gewoon striepke (m'trichts voor streepje) heten.
Wij noemen ons kleintje pimmetje! we weten het geslacht nog niet maar vinden het gewoon prettig om de kleine niet met hij/zijn of het aan te spreken. groetjes, tamara
Haha, grappig al die naampjes. Wij zijn echt heel erg, we hebben gewoon de ergste naam genomen die we op dat moment konden vinden. En dus heet onze baby voorlopig: KNUTT Als we samen zijn gebruiken we de echte naam en dan is het soms best moeilijk om je niet te verspreken...
hallo wij noemen ons meissie druktemaker aangezien ze nog geen seconde stil ligt en al zeker niet tijdens een echo of tijdens het beluisteren van de echo hihi
Wij noemen (nou ja, voornamelijk ikke dan) hem/haar Mini Me. Maar meestal zeg ik toch 'hij', weet alleen niet waarom, weet nl niet wat het wordt strax..
Striepke --> maastrichts voor streepje Ik vind het in ieder geval orgineel gevonden: Striepke! Het had ook lijntje of plusje of stipje kunnen zijn, of welke andere benaming voor dan ook voor een positieve test