Alleen met man bij de naam, zijn er anderen bij dan "ons meisje" of baby. Is trouwens wel heel risicovol want we hebben ons allebei al een keer versproken waar iemand bij zat en toen met een pokerface het onderwerp subtiel veranderd, hopelijk is het niet doorgedrongen tot die mensen en anders hebben ze heel wijselijk hun mond gehouden
de eerste was ukkie was met geboorte ook onze ukkie 2.5 kg de twee was brusje .. Broertje zusje voor oudste en nu de 3e is frummel
Tegen mijn man noem ik zijn naam wel, maar dan wordt mijn man boos omdat hij bang is dat ik me verspreek. Naar de buitenwereld: ons mannetje, ventje.
Wij noemden hem/haar in het begin lassie. Komt uit het boek van Kluun. Omdat ie de grootte had van een rijstkorrel, kreeg hij in het boek van Kluun de werkttitel Lassie mee, haha. Maar nu steeds vaker ons ukje of ons kleintje, en als we straks weten wat het wordt denk ik ons mannetje of ons meisje.
Meestal gewoon baby of broertje. Maar de laatste tijd ook liefkozend kleine dikbil, omdat hij met z'n bevallige achterwerk mijn ribben aan het kraken is. En de gyn zei dat hij een flink achterwerk had Hij werd met 35 weken al geschat op 6 pond, dus ja...
Hier heet hij nog Uk of Ukkie. Ook bij al onze bekenden dus wordt straks nog wennen voor iedereen denk ik
Wij noemen hem/haar Bibi. En nu soms ook Klein Duimpje omdat ie bij de laatste echo zijn duimpje in z'n mond stopte
Wij noemen haar nu wuppie dit omdat ik me al zon beetje versprak met de naam die we in gedachte hebben
Als we samen zijn dan noemen we haar bij de naam, maar merk dat dit wel gevaarlijk is en moet goed opletten als ik ergens ben dat ik me niet verspreek.. Ik noem haar ook wel gewoon kleine of drukte makertje...