wij hadden voor onze zoon fib: frummel in buik. nu hadden we besloten tot tib: tweede in buik. loopt iets anders dan verwacht, want tib staat nu voor tweeling in buik haha
Beeb, Petit, mini-me, mini-you , Uk(kepuk), Beestje, Duwertje Officieel noemen we hem nu 'petit' maar ik zeg vaak beestje hihi. "T beestje is weer bezig!!" EDIT: Oh ja! En we gebruiken zijn naam natuurlijk oooops, bijna vergeten...
De eerste was Frutsel, de tweede Muppet.. Maar bij allebei die naam niet echt meer gebruikt na de geboorte.. Voelde niet goed, ze hadden nu een echte naam
Wij noemen onze kleine nu nog Samsam. Heeft mijn partner verzonnen... beetje van jou, beetje van mij, dus samsam. Nu noemen we hem af en toe ook bij de naam die hij straks krijgt, om alvast een beetje te wennen.
Ik noemde mijn dochter bobbie, en betrapte mezelf erop dat ik deze ook ineens bobbie noem.. en heb niet eens een idee hoe ik er bij kom!!
Ijzervretertje (omdat hij veel ijzer nodig heeft tijdens de zwangerschap). Wij hadden pas heel laat een echte naam, een paar weken voor hij geboren was, dus we hebben ons niet versproken.
Wij noemen hem/haar Jari! Mijn vriend wilde een zoon al jaren graag Jari noemen maar ik vind het een lelijke naam dus als compromis noemen we onze beeb deze 9 maanden Jari!
wij noemden Nienke "Jannes". Door mijn vader destijds bedacht. Ik denk dat hij stiekem hoopte dat ze een jongetje zou zijn die naar hem vernoemt zou worden... Dit kindje noemen we frummel. Waarom? geen idee. Mijn man kwam er mee en tja dan neem je het automatisch over.
wij noemen ons kindje 'rozijntje' haha eenmaal n x gelezen dat het kindje op dat moment zo groot zou zijn als een rozijn en sindsdien is dat blijven hangen
Ik noem haar mijn meissie,mijn meisje, ze(als ze in gesprek komt), zonder mensen noem ik haar naam ook al wel eens,
bij ons is het Pimmetje als ik of mijn zus een jongetje was hadden we zo geheten, dus mijn ouders (en de hele familie) hebben het al acht maanden over PImmetje haha en vond het ook wel leuk. mijn man zegt de 'echte' naam ook thuis maar daar word ik zenuwachtig van!!!
Sinds we weten dat het een jongetje wordt noemen we hem bij zijn naam. Als er mensen bij zijn noemen we hem kleintje of baby.