Ik noem m'n man bijna altijd: Lief Hij mij ook trouwens. Zelfs als ik op hem mopper: "Lief! Wat heb je nu weer gedaan?!" Verder noemt hij mij ook wel: Liefie, Poes, Poezebeest, en nog wel meer.
Ik vind het schitterend om te lezen allemaal! Ik zie het al helemaal voor me dat mijn mannetje dat soort dingen allemaal tegen mij zou zeggen... Groetjes, Josien
lief schatje idd die standaard koosnaampjes.. maar we noemen mekaar ook snoes! haha tjah waar dat vandaan komt... en ik noem m ook wel eens allerliefste lievelings vriendje... * kwijl*
Wij noemen elkaar nooit bij voornaam, zelfs als we woorden hebben!? We zeggen lieveken, zoeteken, schatteken en als we woorden hebben is het schat of zoet. Mijn speciaal troetelnaampje is zotte mus, dit zegt hij al van toen we pas verkeerden en toch smelt ik nog altijd als hij dat zegt! =P~
Hahahahaha wat een geweldige koosnaampjes zie ik hier voorbij komen! Ik noem mijn vriend altijd moppie, schatje-patatje of lalle. Hij noemt mij altijd mop of moppie. Hij heeft nog nooit echt mijn voornaam gebruikt, en als hij dat al doet dan reageer ik er helemaal niet op Als we heel melig zijn komen de koosnaampjes snoepefoepe, roomboterbabbelaaertje, oogappeltje en dat soort kotsende woorden voorbij
poepie, schatje, biggetje, roomsoesje, varkentje,allerliefste. Ja misselijkmakend i know, maar vinden het wel heel erg leuk.