Mij noemt hij smurf (ben gewoon 1.70 en nee ook zeker niet dagelijks, zelfs niet maandelijks blauw!) Onze dochter noemt hij smurfje. Heel toepasselijk heb ik van de week een poppetje van smurfin met babysmurf in haar armen voor hem gekocht Ik noem hem gewoon bij zijn naam of soms schat of eik.l afhankelijk van de bui en situatie
hij noemt mij lekkerding, schatje, liefje of gewoon Jen , poepie,of meisje! ik noem hem eigenlijk alleen liefje en als ik boos ben Rem of als ik hem roep vanuit een andere kamer Remco!
Mijn vriend noemt mij Spookie en ik hem Pelsdier, zo zie je maar weer wat een rara namen je voor elkaar kan verzinnen!
Die van mij noemt me altijd: mama, schatje, lievie, kanjer En ik noem hem altijd: schat, papa, droppie (houd hij nogal van hihi) Ok...het minst nette naampje die ik ook nog wel eens krijg (vooral als de kindjes op bed liggen of hij fluistert het: (pfff.....schaam me nu al kapot hihi) euhmmmm...... neukertje En hij is mijn geilebeertje hmmm...raar hoor hahahaha
Voornamelijk verbasteringen van onze namen. Hij noemt bij Es, Essie, PrinsEs, Essebeest en nog veel meer varianten. O ja, en als hij op TV iemand horen zeggen iets met het Engelse woord "Ass" erin, betrekt hij dat op mij. Dus bijvoorbeeld "Kick his Ass" dan zegt hij "Van mijn "Es" blijf je af" Mijn man heeft Jean-Paul en ik noem hem meestal Djiep, Djiepie, Djieps, Djieperdepiep of spreekt het heel overdreven op z'n Frans uit.
hij noemt mij: schatje , mooi meisje, lieverd en soms kneusje ik noem hem : schatje of beertje... beertje vind ik wel geinig omdat ie 2 meter groot is hahaha ( dat past dus helemaal niet) groetjes van Ramona
Hier nemen we elkaar in de maling, door leukerd heel onduidelijk uit te spreken. Dan vraag ik aan hem, zei je nou Leukerd of Neukerd? Vooral erg grappig in gezelschap
Voor hem is het hier: muppet of scheetje en voor mij is het hier: scheetje, moppie (als ie me op de kast wil krijgen... heb hier een gruwelijke hekel aan omdat ie zijn ex ook altijd zo noemde) en kneusje (omdat ik altijd wel iets heb...) en tegenwoordig (sinds ik zwanger ben) mamsie van ons frummeltje
Bij ons wordt elk koosnaampje zonder de eerste letter(s) uitgesproken. Schat wordt At, liefje wordt Iefje, Keppe wordt Eppe, ik weet niet meer hoe dat begonnen is, maar vind het wel leuk.
mijun vriend noemt me altijd lieverd of soms schat, bijna nooit bij me naam en ik noem me vriend of zijn bijnaam of schatje
Wij noemen elkaar "hun" of "honeybunn". Het komt uit de film Pulp Fiction. Gejat van de karakters "Honey Bunny" en "Pumpkin" die het eetcafe waar John Travolta en Samual Jackson net zitten te ontbijten, willen gaan beroven. Begon als grap en het is blijven hangen.
Ik noem hem gewoon lieverd, lieffie of zwerver (als die zich weer eens niet geschoren heeft) En hij noemt mij lekkerding, schatje of plumeau (komt door 1 x bad hairday)