hoeveel mensen kijken wel eens naar OPRAH??? ik in iedergeval wel hahahaha ze heeft soms zulke mooie afleveringen... vandaag ook weer die vader met zn zoon in rolstoel die mee doen aan marathons!!! wa vonden jullie de mooiste aflevering/of welke is blijven hangen??? xxx
Nooit eigenlijk! Ik vind het niveau nogal...tja hoe zal ik dat eens netjes omschrijven. Ik werk 5 dagen in de week en televisie boeit me zo wie zo eigenlijk niet. Ik lees liever een boek, ga naar het theater, speel een spel o.i.d.
Nu ik met verlof ben kijk ik het wel. Milan krijgt om 15.00 de fles, dus kan ik mooi met een schuin oog naar Oprah kijken. En dan aansluitend atwt natuurlijk
Ik kijk eigenlijk nooit. Rond dat tijdstip haal ik mijn dochter uit school. Voorheen keek ik wel eens wat het onderwerp was, en als het interessant was, bleef ik hangen. Maar dat was dus niet iedere keer.
Super, als ik thuis ben moet ik dat natuurlijk zien! vooral my favorit things zijn geweldig, zou daar wel tussen willen zitten!! vind de onderwerpen meestal wel boeiend.
ik kijk het bijna iedere dag ik vond de mooiste aflevering met dat jongetje die een ziekte had hij zat in een rolstoel zn naam was mattie die was zo intelligent . na de aflevring paar maanden half jaar is ie overleden zo jong
Ik heb het ook wel eens gezien maar ben niet zo'n fan. Die vrouw vindt zichzelf zo geweldig en zo'n aanwinst voor de rest van de wereld..mwah Er zijn interessantere dingen/mensen op tv.
nou ik word soms zelfs een beetje chagrijnig als ik het mis.. en dan wil ik het léfst de herhaling 's nachts nog kijken, maar ben tegenwoordig vaak te moe.!!! er zijn veel afleveringen blijven hangen moet ik zeggen, maar ik vond de aflevering dat een vrouw die helemaal niets had, en alles deed vooranderen, een huis+ inrichting +auto kreeg ... Zo geweldig.. maar ook afleveringen als er dramatische dingen zijn gebeurd vind ik leuk. afleveringen over schulden en vreemdgaan vind ikniet zo boeiend !
Kan het nooit zien want dan ben ik aan het werk! Maar ook ik kijk wel vaak ATWT en waar ik me zo aan erger is dat ze er tussendoor nog een bel spelletje hebben tussen gestopt!!! Heel irritant