na 37 weken sprong weer heel veel slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door madelief78, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    mijn zoontje heeft veel last gehad van de 37 weken sprong. overdag bleef hij wel goed slapen maar dan maar 1 uurtje en nooit langer en 's avonds waren we vaak 1,5 tot 2 uur met hem bezig voor hij weer insliep als hij wakker werd. ook 's nachts is hij een paar keer wakker geweest. dit heeft een week of 6 geduurd.
    Nu merk ik dat de sprong voorbij is en hij veel meer kan en een hele nieuwe wereld ziet. ineens slaapt hij weer goed. sinds 1 week. overdag 1,5 tot 2 uur en avonds en 's nachts slaapt hij ook weer goed. als hij nu wakker wordt hoef ik hem nog maar 1 goed te leggen en dan slaapt hij weer binnen 5 minuten. (heerlijk). hij lijkt nu ook veel sneller moe. hij gaapt veel en na 1,5 uur wakker wrijft hij al in zijn oogjes. ik probeer toch hem 2 uur wakker te houden en dan in bed te leggen. dit houdt hij qua gezellig zijn makkelijk vol. (als hij echt moe is wordt hij vervelend en chagerijnig en is niks meer goed) meestal speelt hij dan nog in zijn bedje. ongeveer een half uur. bij elkaar is hij dan toch wel 2,5 uur wakker. maar hij lijkt zo snel moe en meer behoefte te hebben aan rust.

wie herkent dit na de 37 weken sprong???

Deel Deze Pagina