Mn man noemt hem/haar ons ukkepuk. Ikzelf noem hem/haar de beeb, ukkie, kleine. Bij ons in de vriendengroep wilden ze al beginnen met Pino maar dit vond ik tja te kleinerend en niet passend bij ons wonder.
Wij noemen onze kleine "BamBam" Zoals in de Flinstones, omdat de kleine nu al een willetje heeft.. Niet stil liggen voor de echo of juist met de rug naar het echo app. met 20 weken zodat we nog een keer naar het zhuis moesten enz enz... (wel schattig hoor) Knuf, Hillegonda
Tijdens de zwangerschap van onze zoon (nu 6 jaar) noemden we hem de laatste 3 maanden hongkongfoei van wege de rake trappen die soms iin mijn ribben kreeg daar voor was hij visje omdat de eerste bewegingen voelden alsof er een levende vis in mijn buik rond zwom
frupsel, fruppie. mijn zus is ook zwanger en als we het over de baby's hebben heten ze baby B en baby S (vanwege de achternamen)
Ik was zes en mijn zusje was vijf toen mijn moeder in verwachting was van ons oudste broertje. We noemden hem 'de voetballer', omdat hij zo hard schopte dat we mama's buik konden zien bewegen. Ons jongste broertje noemden we E.T., omdat we die film met z'n allen hadden gezien. E.T. had hele lange, dunne vingers toen hij net geboren was, dus we vonden het een goed gekozen naam achteraf. En de voetballer heeft ADHD, dus dat paste ook wel.
klein dondertje (hij schopt nogal veel) hummeltje canim (letterlijk mijn leven in het Turks) baby kleintje liefje mannetje bebegim (mijn baby in het Turks) poppie en mijn man noemt hem "die kleine" veel naampjes dus
Onze oudste van 4 zei (toen we vroegen hoe de baby gaat heten):Spud (de vogelverschrikker van Bob de Bouwer) en dat is tot nu toe zo gebleven. Anja