wij noemen haar Dirkje omdat iedereen vraagt hoe we haar gaan noemen dan zeg ik Dirkje. na haar vader die heet Dirk vind ik leuk. dit word niet haar echte naam.
ik ben nog niet zwanger maar bij mijn zus noemde we hem Mo geen idee waar dat vandaan kwam.. maar moest even wennen aan Nando toen hij werd geboren hahahah
Mijn dochter was/is Pluk (haar oma, opa, tante en oom noemen haar nog steeds Pluk) en het broertje/zusje van haar is Brusje.
Dave noemde we Grumpy (noem ik hem nu nog wel eens ) , Amée was Grummel en Caitlin in het begin Hummel (was mijn eerste nicknaam hier) en toen we wisten dat het een meisje werdt gewoon bij haar naam als we samen waren. Kids zeiden gewoon Hummel
Nu nog Fritselientje. (m'n man plaagt altijd dat hij de kleine Frits gaat noemen.) Vanmiddag hopen we te weten wat het is...
Wij noemen "het" (we weten niet wat het wordt) Kruimeltje, Kruimel en Kruum. De opa's, oma's en ooms en tantes doen dat nu ook. Met Sinterklaas waren er zelfs een gedichtje en wat cadeautjes voor Kruimeltje. Echt grappig dat ze er ook aan mij doen!
Haha die IE vind ik wel een goeie Wij noemen hem Ries van Riestekorrel. Is dialect voor rijstekorrel. We zijn zeeuwen he Mijn vriend dacht dat dat het bij 4 weken al heel groot was, toen ik zei dat het nog maar de grote van een riestekorrel was, werd het Ries
enzo. dit had ik op de kerstkaarten gezet en daar bedoelde ik eigenlijk niet alleen de kleine, maar ook al onze katten mee. vervolgens kreeg ik een kadootje voor enzo. dus nu is de werknaam enzo. daarnaast vindt iedereen enzo eigenlijk wel een leuke jongensnaam....
leuk topic deze wij noemen hem/haar Mandarijn of Mandarijntje Dit kwam eigenlijk door mijn ruzie met de groenteman (ja echt waar) ik had een vreselijke behoefte aan mandarijnen, maar de groenteman bij ons verkocht alleen maar van die kistjes met 30 stuks, dat is veel te veel voor mij, dus ik stond er op dat hij een kistje opende en mij 10 stuks verkocht met veel moeite heeft hij uiteindelijk een kistje losgemaakt en wilde er 10 uithalen, maar ................. de onderste waren beschimmeld dus ik wilde ze uit een ander kistje de groenteman had in ieder geval door dat ik niet zonder mijn 10 mandarijnen zou vertrekken en heeft inderdaad uit een ander kistje 10 mandarijnen aan mij verkocht, ik ging tevreden naar huis 8) toen ik het aan mijn vriend vertelde kreeg hij medelijden met die groenteman anyway, hierna zijn we ons kindje Mandarijn gaan noemen
Whahahahahahahahaha Wij noemen het gewoon smurf, frummel of zij/hij. Ben wel erg benieuwd wat het wordt want de meeste mensen noemen de foetus automatisch hij terwijl wij meteen van het begin zij hebben gezegd..... zielig als t een jongetje is