ukkie valt bij mij af omdat 't mijn bijnaam is hahaha maarreh tot de 12 wkn noemde we 't liefkozend ons garnaaltje en pindaatje maar nu we op de echo hebben gezien dat het echt een mensje is met armpjes en beentjes noemen we 't onze beeb (zijn er eigenlijk mee begonnen om te proberen te voorkomen dat wanneer we 't geslacht weten per ongeluk de gekozen naam noemen) liefs, Marlene
meestal uk of ukkie, maar tijdens de eerste echo en erna noemde ik de kleine garnaal en dit wordt nu wel minder gelukkig, wordt nu al echt een minie mensje dus houdt het op ukkie
Voor andere mensen noemen we haar gewoon baby.... of die kleine...... maar mijn man en ik zeggen zelf als we samen zijn gewoon de naam die we al voor haar hebben.......
Vanaf het petri-schaaltje is het ongetwijfeld: Frummel(tje).. Straks zal het vast ook wel: de kleine enzo worden..maar onze frummel vind ik lief klinken. Elmo
uk, kleine of baby. Aangezien wij de kat al de bijnaam hebben gegeven kiddo(w) kan ik die niet meer gebruiken(vooral niet omdat de kat er op reageerd) maar die vind ik ook heel erg leuk!
de kleine, maar meestal: ons kind(je). Een andere naam/term verzinnen vinden wij raar, maar ieder kiest toch voor zichzelf? Ik vroeg me af wie jouw keuzes afkeurt dan?
mijn man noemde het toen kuikentje. Hoe hij daarop is gekomen weet ik niet. maar vond het wel schattig klinken
gewoon baby...of dat, als de kids erbij zijn, want die weten nog niets aangezien het vorige keer fout ging
mijn man noemt hem al vanaf de dag dat we zwanger zijn pukkie en nu nog vind het erg schattig liefs diana