Wij hebben de baby de eerste paar weken GARNAAL genoemd. Daarna werd het een GAMBA en tegenwoordig is MEISJE (ik denk dat het een meisje is) en JOCHIE (vriendlief rekent op een jongen).... 1 van ons heeft vast gelijk......Maar het maakt ons eigenlijk helemaal niks uit hoor. Als het maar gezond is he....
toen ik zwanger was van mijn 2e noemden we het kees.dat kan namelijk voor een jongen en een meisje.nu ben ik weer zwanger en we noemen het weer kees.nu weten we wel wat het wordt maar de rest om ons heen nog niet en zo kunnen we ons niet verspreken!
Barbabenno en Barbabella. Die van ons leek nog op een tuinboon en een lid van de Barbapappa-familie. Kees vind ik trouwens een goeie, voor een jongen en een meid!
leuk al die verschillende namen! en sommige zijn echt lachen! Wij noemden het eerst 'ons wurm(pje)'......en beebje/die kleine ook wel......maar nu mijn vriend een paar weken geleden ergens heeft gelezen dat het zo groot als een banaan is......'Banaantje' nicole
Hier praten we over "brammetje" waarom, omdat onze jongste Bram geheten zou hebben als ze een jongetje was. toen mijn vriendin hoorde dat ik weer zwanger was zei ze gelijk het word een "brammetje". Dus we praten over "brammetje".
In het begin Lassie (uit het boek van Kluun) en sinds de echo (met 8 weken) frummel of dat kleine lastpakje daar beneden (als ik me heel erg ellendig voel ). Maandag hebben we weer een echo (met 11 weken). Ben benieuwd wat dan de "werknaam" wordt.
Wij noemen hem gewoon bij zijn naam. Behalve bij andere mensen natuurlijk. Dan is het gewoon die kleine, of dat kleine mannetje. Maar mijn moeder weet de naam ook al en die noemt hem ook al bij zijn naam. Die is al helemaal ingeburgerd. Wel grappig is dat.... x Linda
Wij noemen het kleintje Joop. (al vanaf het begin af aan) Het wordt niet de echte naam maar voorkomt idd ook dat we per ongeluk een van de echte namen zeggen.