lieve meiden ons zoontje beweegt de afgelopen 2 dagen minder dan voorheen gisteren weinig vandaag voelde ik hem vanmorgen en vanmiddag rond een uur of 3 ttoen ik in bad lag toen ging die wel goed te keer heel mijn buik bewoog zoals gewoonlijk nu voel ik hem nog steeds niet hsdden jullie dat ook bedankt voor jullie reactie liefs diana
Meid als je het niet vertrouwd bel aub de verloskundige. Je hoort de baby toch wel wat vaker als twee keer te voelen. Sorry ik wil je zeker niet bang maken maar alleen waarschuwen.
ik voel de baby ook veel minder. maar wel ongeveer 10x per dag en dan savonds is het heel druk. sommige dagen is het wat drukker dan anders het is heel vervelent want je maakt je toch wel zorgen.
Mijn vriendin is verloskundige en die zegt dat als je de baby 10x per dag voelt dat dat normaal is. Als het minder is zou ik idd contact opnemen met de verloskundige. Mijn kleine voel ik tussen de 30 tot 50 x per dag. Dus een drukte makertje
hallo, wat verstaan jullie onder 10 x per dag? Is dat bijvoorbeeld op het moment dat je hem/haar voelt.. .ook al schopt ie tien keer achter elkaar... of wat wordt er mee bedoelt... want ik voel hem ook wel elke dag goed... en flink ook, maar niet elk uur ofzo... Gr. Brigitte
In totaal 10 x ik las ergens de aantal bewegingen dat je die moet tellen dus ook achterelkaar aan. goh dan moet ik morgen maar eens opletten of ik het ook echt 10 x op een dag voel.
Ok ik voel hem dus ongeveer elke dag wel 4 a 5 keer zeg maar... maar dan wel dat hij flink tekeer gaat... en dan praat ik niet over 10 schopjes, maar over wel meer dan 50 schoppen hahaha.. ja ja het heeft linkse en rechtse bewegingen... Maar mijn VK vroeg laatst nog voel je de beeb elke dag... ik zo ja hoor... verder heeft ze niet gezegd dat ik hem echt elke dag 10 x moet voelen...
Ja je kunt er ook niet echt een lijn uittrekken. want sommige baby's zijn aan het einde rustiger en hang t ook van karakter af of als je bezig bent.
Nee inderdaad. Als ik op mijn werk ben voel ik hem nauwelijks, maar dan ben ik er ook niet mee bezig.. Maar als ik zoiets heb van he.. jou heb ik al even niet meer gevoeld... dan ga ik zodra ik thuis ben even op mijn rug liggen.. leg mijn hadne op mijn buik, en het duurt nog geen 10 minuten of meneer komt alweer even hoi zeggen. Dus naar mijn mening zit het bij mij wel goed.. maar ik ga het toch eens goed navragen bij de VK, maar goed... hij beukt me af en toe echt lekker in elkaar hoor... dus ik vind het prima zo... ik ga me pas zorgen maken als hij mij 1 dag niet zo geschopt heeft, want dan klopt er denk ik iets niet.
ja dat denk ik dus ook altijd het is bij mij savonds juist wat drukker en sommige dagen drukker dan anders.
dat heb ik ook. En als ik op mijn zij ga liggen... dan hakt het er altijd wel even in, want dan lijkt het net of ie dat niet leuk vind
ja dat is dan wel weer grappig moet ik zeggen... ik had het net ook, maar zodra manlief mee wil genieten helaas dan laat ie niks van zich horen... zo raar
Dat heb ik dus ook altijd komt er een voetje omhoog dus een grote bult. wil ik het aan mijn vriend laten zien weg is de bult.
Ja vaag is dat he... maar dames deze dame gaat haar bedje opzoeken.. wens jullie nog een fijne zondag avond...en niet te druk maken hoor.... dat doen onze eigen druktemakertjes in onze buiken wel voor ons