De baby in je buikje? Sommige noemen ze Ukkie en Puckie enzovoort! Vind ik wel grappig hoor Ik noem mijne Pino, van Myrna was Ienieminie, haha!
dat noemen ze ook wel een werknaam, toch? Nog niet over nagedacht, we hebben het er ook niet zoveel over. In gedachten noem ik het wel eens Liefje. Misschien wordt dat de naam...
eigenlijk van alles, de baby, het druktemakertje, acrobaatje, ons meisje, ons wondertje en haar voornaam gebruiken we ook wel eens ookal is dat natuurlk gevaarlijk, stel je voor dat iem het al hoort die het nog niet mag weten
Wij wisten dat het een jongen ging worden.Als ze samen waren noemde we hem gewoon bij zijn naam. als er ander bij waren noemde we hem bij zijn schuilnaam "fred"
Wij noemen haar gewoon whit maar niet waar iemand bij is want het is een afkorting van haar echte naam. Als iemand anders erbij is dan is het gewoon baby.
Wij noemen hem/haar meestal Frits. Als iemand er naar vraagt zeggen ze ook meestal Frits. Soms ook de baby.
Hier heet 'het' Hartje, zo is mijn man hem gaan noemen nadat we voor het eerst het hartje hadden gezien. En die naam gebruikt iedereen nu. Mijn vriendin noemt hem rozijntje, sinds hij zo groot als een rozijntje was, maar ja inmiddels is het al lang geen rozijntje meer!
Ik ben niet zo origineel... Ik noem het kindje gewoon ons babytje of ons boeleke (zeggen ze hier in belgie ook tegen babytje) In geschreven taal zeg ik soms beebie, dat deed ik bij mijn dochter ook.