Ik ben nu 5 weken en 4 dagen ver en het is mijn 2de zwangerschap. Buiten alle andere symptomen om heb ik het gevoel dat ik de baarmoeder voel, kan dat? Het is vooral als ik me naar voren buk om bijvoorbeeld pantoffels aan te doen en als ik op het toilet zit en naar voren ga leunen. Dan voel ik een soort van "bal" wat net al boven het schaambeen lijkt uit te komen Kunnen meer mensen dit ook voelen, het viel me ineens op, vond het wel grappig eigenlijk, nu kan ik zelf ook voelen dat er iets zit
hoihoi Ja, ik heb het ook sinds een aantal dagen dat ik echt het gevoel heb dat er een bowlingbal in onderin me buik zit en het is ook een trekkend gevoel ....zou dat komen omdat het kindje nu meer groeit? hebben meer dames dit? Liefss
He Ja ik heb het ook al een tijdje als ik naar voren buk dat ik een bal voel .. denk dat het hoort hihi x
ik heb al een mega skippie bal ha ha sokken lukt al niet zo meer maar idd ik voelde ook al vrij snel een soort harde bal aan de binnenkant ! en de VK ook ! toen ik de 1e keer kwam dacht ze dat ik verder was omdat ze mijn baarmoeder goed kon voelen en dat was achteraf dus niet zo ik was toen 7 weken geloof dat het normaal bij zo'n 10 weken begint ! vraag het anders ff na voor het zekerste je weet maar nooit he ! anders zijn het misschien je darmen die zetten in het begin ook super op en dat kan het ook zijn ! en eerst voelde het als een bal en nu als een bal die kan schoppen ha ha
Hoi! Ik voel ook een soort bal, heel grappig. zeker in een groeispurtje. Als ik dan buk lijkt-ie inderdaad in de weg te zitten En dat pas bij 14 weken... hahaha. Mijn baarmoeder zit nu net een paar cm onder mijn navel, volgens de vk precies volgens schema. Verder heb ik nog 2 flinke ballen boven mijn navel waar ik nog veel meer last van heb Kan niet wachten tot ik ons schatje voel bewegen! Geniet verder van jullie zwangerschap.
haha ja die ballen boven me navel daar heb ik ook zeer zeker last van .. ook iv.m. met een eerdere borstvergroting 3 jaar terug .. ze zitten me nu echt in de weg en die bh`s zijn niet meer aan te slepen hahaha.. en die bal in mijn buik ja die schopt ook al aardig .. hijis aal aan het oefenen hoe hij zijn vader dadelijk in moet maken met voetballen haha xxx
ha ha ha oh ja die ballen heb je ook he ! tja ooit leken het op ballen nu meer op watermeloenen ha ha ik heb het eens gehad hoor smorgens uit bed en weer een cub maat gegroeid ! en ik had al geen kleintjes ........... pfff soms vraag ik me af wat groter is die twee meloenen bij elkaar of mijn babybuik ha ha en idd als dit een voorteken is dan wordt het een jongen want ai ai wat kan hij schoppen zeg pfff en duwen ook ... soms duw ik al gewoon terug !
Voelden jullie het ook al rond de 5e week? Ik vind het namelijk al erg vroeg dat ik dit nu al zo duidelijk kan voelen, aan de ene kant wel prettig want dan voel je wel dat er echt iets zit, aan de andere kant kan ik niet langer zwanger zijn want ben net in november gestopt met de pil en dit was mijn eerste ronde nog maar, dus langer zwanger zijn kan niet. Het kan duiden op een tweeling, daar is bij ons wel een hele grote kans op, maar dan zal ik nog even geduld moeten hebben tot mijn eerste echo. ben zo erg benieuwd
Ja ik voel dit ook maar dan de grootte van een tennisbal ofzo En ik zit nu ook pas in mijn vijfde week
Je baarmoeder komt normaal gesproken pas met zon 12 weken boven je schaambeen uit. Dit ter bescherming van je kindje. Hoe het met een 2 ling zit weet ik niet, maar het lijkt mij een beetje vroeg. Wat je kan voelen zijn het rekken van je banden.
Ik voelde ook al na een week of zes iets 'anders' in m'n buik. Terwijl ik nog helemaal niet wist dat ik zwanger was (testte pas na tien weken). Ik zei nog tegen m'n man, ik moet toch es naar m'n buik laten kijken, want er zit iets wat er anders niet zit! Of het nu een bal was, of iets anders... tja, dat kon ik niet benoemen, maar er was wel 'iets'. Hihihi, en dat kwam toch wel uit!
hoihoi. Ik voelde het pas bij 19 weken. Weet iemand wanneer je baarmoeder boven je navel gaat zitten? Liefss