Onze Jelle had als werknaam Willem. Mijn vader heette Wim, en die is 15 jaar geleden overleden, en op deze manier was hij er toch een beetje bij.. Zo leuk.. Op een gegeven moment was iedereen er van overtuigd dat we hem echt Willem gingen noemen. We wisten toen nog niet dat het een jomgetje zou zijn..
Volgens mij is dat niet Fries... of Fries en Limburgs (man en ik zijn allebei geboren & getogen in Limburg, voor we in Eindhoven gingen studeren) moeten toch meer overeenkomsten hebben dan ik vermoedde Wij noemen die van ons dus ook altijd Wurmke. Soms ook wel gewoon baby, of babbietje ofzo. Ik heb zelfs m'n blog "Wurmke's blog" genoemd
Wij noemen hem/haar altijd Lucky. En ik heb het altijd over 'hem', maar we weten niet of het een jongen of meisje is (ik heb dus wel een sterk voorgevoel).
Ik noem de kleine vaak "monstertje", vooral als het erg druk is. Het is een beetje een koosnaampje dat ik ook vaak tegen m'n man zeg. En ik zeg ook vaak hij, terwijl we nog niet weten wat het wordt!
Het zijn wel veel Wurmkes haha. leuke koosnaam voor de kleine zo lang hij nog in mijn buik zwemt blijft het wurmke denk ik...
wij noemen het eigenlijk vanaf het begin kruimel, maar nu dat we weten dat het een meid is ook wel kruimelientje!
Wij noemden hem altijd Junior.. en heel af en toe zeg ik perongeluk nog steeds wel eens junior tegen Xavièr.. hihi!
Bij ons wordt het "Joske", zodat als mijn ventje het geslacht kent, zich niet kan verspreken Ik wil het geslacht niet weten.