Lindi, maar dan Lindy. Zyon vind ik ook meer een jongensnaam en Zinzi vind ik een mooie naam voor een hippe nachtclub oid... Is Lizzy misschien wat?
Bij mn dochter in de klas zit een jongen die Zion heet(op zn Engels uitgesproken),Zinzi doet me aan armbanden denken enne,namen worden altijd afgekort he?
Ik moet zeggen dat ik Ziva nog wel leuk vind klinken! Zal het eens bij manlief onder de aandacht brengen... Verder vind ik veel namen die eindigen op een e leuk, zoals Ninthe en Nanne, maar dat vindt manlief niks. Faye en Elin vind ik ook leuk, maar ook daar is mijn wederhelft niet zo over te spreken. Hij vindt Lieke en Erin erg leuk, maar dat vind ik weer niet zo.... Ik ben in ieder geval erg blij met jullie reacties! Keep going !
Ik vrees dat mijn man het geen leuke naam gaat vinden.... zijn eerste reactie was: hmm... vind Lindi leuker!
ik ga voor Lindi. bedoel het niet vervelend, maar persoonlijk vind ik Zyon iets buitenaards hebben, en zinzi een kattennaam.. sorry!
Zinzi is echt apart...Lindi wordt later weer als Lin oid afgekort ( nAar mijn mening dan weer te gewoon..) Xavi zal altijd als Xavi uitspreken...en Zinzi denk ik ook, Zyon...ook gaaf maar denk eerder aan een jongen
Zinzi is een sieradenmerk, dus daar associeer ik het ook mee. Ik hou niet echt van namen die tevens merknaam zijn, zoals Zinzi of Mex(x). Bij Zyon moet ik ook aan een jongen denken, dus ik kies voor Lindi. Leuke naam!
Hmm, om eerlijk te zijn vind ik geen van de namen leuk. "Zinzi" is bvb wel grappig als ze heel klein zijn, maar stel je voor dat een volwassen vrouw van 40 zich op haar werk moet voorstellen als "Zinzi". Ons buurmeisje heet "Kiki", vind ik ook zoiets. Misschien iets van Maxime, Noemi, Laure?