hoe noemt jouw vriend/man je tijdens je zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PrutskeKim, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik wrijf ook altijd over zijn buik haha

2. Niet meer actief

ja, het zal een eerbiedwaardige dag worden als ik hem heb ingehaald :) :) :)

3. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ehm...gewoon Juud of Judith.....volgens mij is hij bang voor hormonen, haha....

Hoewel, dat "buikie" hoor ik ook nog wel eens. Maar niets met dikke dieren of andere op dik wijzende opmerkingen....

4. Carvi

Carvi Lid

10 jul 2006
    38
    0
    0
    hij noemt me Bolle, maar het is inderdaad lief bedoeld, dus daar kan ik echt niet boos om worden..... als ik in de spiegel kijk, dan heeft ie ook echt wel gelijk, mijn buik is gewoon bol..

en hij noemt me zaza zebra, maar dat komt door die stomme striae, die gewoon over mijn hele buik zitten.....

5. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    petit putois.......Betekent stinkdiertje, omdat ik 's avonds zo winderig ben, het is idd niet te harden hier op het moment..... :)

6. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Mijn mannetje noemt me:

''Dikke deur''
    ''Bolle''
    ''Zwijntje''
    ''Dikke Tummy''

7. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Leuk topic! Mijn man noemde mij altijd "Knorretje" ... heel grappig :rolleyes: .. Het leuke is, dat nu de kleine er is, ze als ze boos is begint te knorren... Dus nu heeft zij mijn bijnaam overgenomen.. :) En het eerste tutdoekje dat ze kreeg van mijn broer was, jawel.. Knorretje :)

8. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    mijn vriend noemt me bollie. vind het alleen maar leuk :D

9. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    mijn man noemt mij duckie of waggel. vind het zelf wel grappig als hij dat zegt.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Melkkoe, :)

Maar dat is een familie grapje.

Ik zeg zelf altijd dat ik een baby gegeten heb. ( van austin powers, Fat basterd, :p ) I ate a baby,

11. Niet meer actief

hee die is goed wij doen het meestal met zijn alleen hier, vriend en hond doen net zo hard mee!

12. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ik word dikkie dik genoemd en mammie. Vind het beide wel leuk klinken hihi :D

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nee, gelukkig geen bijnaam nu ik zwanger ben :D

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Mijn vriend noemt me ook altijd bolle en dan ga ik er lekker op in en als hij dan tegen mijn buikje praat dan ga ik ook tegen zijn buikje praten hahaha :) hij heeft namelijk ook een leuk buikje hahahah maar we zien hier wel de humor van in hahaha

15. Bolle, Bol.com etc....

En als we bv trap af moesten en hij staat bv al beneden zegt ie kom je rollend of gewoon normaal...

16. Niet meer actief

haha ik lig echt dubbel om die namen hier (laat ze ook niet aan mijn vriend zien anders krijg ik er allemaal namen bij) bol.com vind ik ook leuk!

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ow ja die van mij gaat ook altijd zo'n zeehonden geluid maken als ik bv de trap af kom of als ik mijn bed uit probeer te komen hahaha en dan moet ik zo lachen dan plas ik gewoon bijna in mijn broek hahaha

Mannen.....

18. Niet meer actief

haha leuk! zou ik ook om dubbel liggen, we lagen gisteren helemaal in een scheur ondanks de pijn, ik kan dus niet meer zelf uit bad komen met de pijn in mijn bekken (vooral in de avond alleen heel netjes zitten of recht liggen gaat) maar dan is ie toch zo lief maar je voelt je natuurlijk wel lekker lullig :p

19. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ik ben blij dat mijn man me niet met een of andere naam aanspreekt, mijn hormonen jagen zo door mijn lijf dat ik al kook bij het lezen van sommige namen hier....... hihi

20. Niet meer actief

:rolleyes: wel veel hormonen dan ja ben blij dat ik niet je man op dit moment ben (zo leven met een bommetje wat kan ontploffen haha) is geintjuh hoor meis je moet wel een beetje humor blijven houden, hoe zwanger je ook bent :p

Deel Deze Pagina