Ehm...gewoon Juud of Judith.....volgens mij is hij bang voor hormonen, haha.... Hoewel, dat "buikie" hoor ik ook nog wel eens. Maar niets met dikke dieren of andere op dik wijzende opmerkingen....
hij noemt me Bolle, maar het is inderdaad lief bedoeld, dus daar kan ik echt niet boos om worden..... als ik in de spiegel kijk, dan heeft ie ook echt wel gelijk, mijn buik is gewoon bol.. en hij noemt me zaza zebra, maar dat komt door die stomme striae, die gewoon over mijn hele buik zitten.....
petit putois.......Betekent stinkdiertje, omdat ik 's avonds zo winderig ben, het is idd niet te harden hier op het moment.....
Leuk topic! Mijn man noemde mij altijd "Knorretje" ... heel grappig .. Het leuke is, dat nu de kleine er is, ze als ze boos is begint te knorren... Dus nu heeft zij mijn bijnaam overgenomen.. En het eerste tutdoekje dat ze kreeg van mijn broer was, jawel.. Knorretje
Melkkoe, Maar dat is een familie grapje. Ik zeg zelf altijd dat ik een baby gegeten heb. ( van austin powers, Fat basterd, ) I ate a baby,
Mijn vriend noemt me ook altijd bolle en dan ga ik er lekker op in en als hij dan tegen mijn buikje praat dan ga ik ook tegen zijn buikje praten hahaha hij heeft namelijk ook een leuk buikje hahahah maar we zien hier wel de humor van in hahaha
Bolle, Bol.com etc.... En als we bv trap af moesten en hij staat bv al beneden zegt ie kom je rollend of gewoon normaal...
haha ik lig echt dubbel om die namen hier (laat ze ook niet aan mijn vriend zien anders krijg ik er allemaal namen bij) bol.com vind ik ook leuk!
Ow ja die van mij gaat ook altijd zo'n zeehonden geluid maken als ik bv de trap af kom of als ik mijn bed uit probeer te komen hahaha en dan moet ik zo lachen dan plas ik gewoon bijna in mijn broek hahaha Mannen.....
haha leuk! zou ik ook om dubbel liggen, we lagen gisteren helemaal in een scheur ondanks de pijn, ik kan dus niet meer zelf uit bad komen met de pijn in mijn bekken (vooral in de avond alleen heel netjes zitten of recht liggen gaat) maar dan is ie toch zo lief maar je voelt je natuurlijk wel lekker lullig
ik ben blij dat mijn man me niet met een of andere naam aanspreekt, mijn hormonen jagen zo door mijn lijf dat ik al kook bij het lezen van sommige namen hier....... hihi
wel veel hormonen dan ja ben blij dat ik niet je man op dit moment ben (zo leven met een bommetje wat kan ontploffen haha) is geintjuh hoor meis je moet wel een beetje humor blijven houden, hoe zwanger je ook bent