Flesvoeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hester, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Hoe maak je precies een fles klaar?

Eerst water opwarmen (magnetron? Flesverwarmer?) en dan het poeder erbij of andersom?
    En kun je kraanwater of Spa-water gebruiken?

Wie weet dit? :oops:

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Tegenwoordig mag het gewoon met warm kraanwater, het hoeft niet een meer gekookt te worden! Je kan zelf bekijken, eerst schepjes, dan water..of andersom...maar doe het wel steeds met dezelfde volgorde anders klopt het niet helemaal.
    Je leert het in een mum van tijd!

3. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik kookte altijd water en dan maakte ik een kan vol met melk klaar zette dat in de koelkast voor de hele dag. Ook heb ik daarvoor wel spa blauw gebruik ivm krampjes. Nu kun je tegenwoordig volgens mij ook kraanwater gebruiken bij bepaalde flesvoeding! het staat wel op de verpakking!
    Succes

4. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang en daar gebruik ik altijd (afgekoeld) gekookt water. Dit eerst opwarmen en dan poeder erbij of eerst poeder erbij en dan opwarmen. Dit maakt niet uit met de meeste voeding. Soms wel maar dan staat het volgens mij op het pak!Opwarmen mag in de magnetron.

5. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik kookte altijd een hele kan water en als het gekookt was giete ik het over in een sapkan en als ik dan een flesje moest geven deed ik de benodigde hoeveel water in een flesje ff in de magnetron en de schepjes er bij!

( mijn kraamverzorgster vertelde mij toen dat het water wel gekookt moest worden)

Deel Deze Pagina