3 maanden gestopt met de pil. Waar blijft mn menstruatie nou

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door muffy, 16 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muffy

    muffy Lid

    16 okt 2005
    44
    0
    0
    :rolleyes: Zoals de titel het al zegt is dit mn probleem. En al die berekeningen over wanneer ongi of ovulatie gaan dus bij mij niet op en ik weet niet waar ik aan toe ben!!!!
    Ik ben momenteel aan het tempen. op blind gevoel dan omdat ik dus na de laatse pil gebruik geen echte ongi heb gehad. Nu wil het dat ik v.a. donderdag t/m gisteren een temp stijging van 0.2 - 0.3 heb gehad wat wil dit nu zeggen??? :|
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    .Na het stoppen met de pil kan het wel tot een half jaar duren voor dat je ongesteld word en ook daarna kan het lang duren voordat je cyclus weer goed op gang is.

    Als je de zoekfunctie gebruikt (Links in het menu) kun je misschien alle info vinden die je zoekt! :D

    Groetjes
     
  3. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    Wat vervelend lijkt me dat, dat je menstruatie uitblijft zonder dat je zwanger bent. Op deze manier is het zeker moeilijk te bepalen wanneer nu de ovulatie is. Ik ben net gestopt, ik hoop dat mijn 'normale' menstruatie gewoon op gang komt.

    Succes met zwanger worden!
     
  4. Niet meer actief

    Het kan zelfs wel 6 maanden duren hoorde ik voordat je normale menstruatie terug kan komen...:)
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik ben het ook na 3 maanden eindelijk geworden, nu hopen dat mijn cyclus een beetje regelmatig wordt/is.
     
  6. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Het erge nu is dat je het gewoon maar moet afwachten...Dat zal de huisarts nl. ook zeggen, die zal er niks aan gaan doen binnen 6 maanden.
     
  7. millie

    millie Lid

    17 okt 2005
    21
    0
    0
    kapster
    eys
    voor mijn eerste zwangerschap was ik nog nooit gestopt met de pil en die nam ik al 15jaar!
    dus vol goeie moed stopte ik en werd pas na 7 maanden ongi.
    alles hadden we al bedacht van ben ik al in de overgang of ik kan geen kinderen krijgen???
    en opeens was het er en toen kwam het probleem dat ik een cyclus had van 33 dagen of meer!
    een advies ga op je gevoel af en heb geduld dan komt het heus wel goed!

    succes millie :)
     
  8. milou

    milou Niet meer actief

    bij mij duurde het een maand of 3-4 voor ik voor het eerst weer ongesteld werd. maar als je die temp. verhoging nu nog steeds hebt, dan kan het zijn dat je binnen 14 dagen na de eerste dag van verhoging eindelijk ongesteld gaat worden (nl op de dag dat de temp. weer zakt). want die temp verhoging kan op de eerste eisprong duiden.
     

Deel Deze Pagina