Negatief getest, maar geen ongi te bekennen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Neisha, 27 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neisha

Neisha Lid

8 jul 2008
    84
    0
    0
    Hallo,

Ik moet even iets vragen. Ben sinds 4 dagen overtijd, 3 zwangerschapstesten waren negatief. Ik heb afgelopen maand mijn koperen spiraaltje laten verwijderen, die er overigens maar 5 maanden ingezeten heeft, want we wilden sneller voor een tweede kindje gaan dan verwacht:)

Ik voel me echter sinds een week alsof ik ieder moment ongi kan worden. Buikkrampjes en een opgeblazen gevoel. Ook heb ik twee keer een heel klein beetje bloed verloren, heel weinig en heel, heel licht.

Mijn cyclus was heel erg regelmatig, was nooit zover overtijd... Ik ben nu zo onzeker, want een zwangerschap is het blijkbaar niet, maar waarom zou de bloeding anders wegblijven?
    Natuurlijk zijn 4 dagen overtijd nog in orde en mogelijk, maar omdat ik altijd zo regelmatig was, vind ik dit vreemd.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik 1 dag voor NOD positief getest. Is het mogelijk, dat bij een tweede zwangerschap pas later positief getest kan worden?

Groetjes,
    een onzekere Neisha

2. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    ik denk toch dat je lichaam moet wennen zonder die spiraal;)
    het zou ook idd kunnen dat je later pas posi test

dus je moet toch echt ff afwachten denk ik helaas

liefs melissa

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Waarschijnlijk moet je lichaam er nog aan wennen zo zonder die spiraal.. Waarschijnlijk duurt het nu gewoon wat langer voordat je cyclus weer op gang komt.

Denk dat je moet afwachten, helaas..

4. Neisha

Neisha Lid

8 jul 2008
    84
    0
    0
    Tja,

Ik was te ongeduldig, ging daarom allerlei rare dingen denken en vandaar dus dit onderwerp.
    Maar ik heb vandaag positief getest.

Dus ja, al die zorgen voor niets!:)

Ben hartstikke blij!

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Woow cool, gefeliciteerd meis!

6. Neisha

Neisha Lid

8 jul 2008
    84
    0
    0
    Dankje! :D

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Gefeliciteerd! genier ervan!!!

Liefs J.

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

gefeliciteerd met je mooie test.helaas heb ik nog geen goed nieuws. ik heb gister een test gedaan en niets en nog gen ongesteldheid. balen hoor. ik ga donderdag gewoon nog een keer testen en anders maandag maar naar de huisarts als ik terug ben van vakantie.
    zijn er nog mensen met advies.
    o. ik heb nog even kort iets. als ik van binnen voel dan kan ik heel makkelijk mijn baarmoedermond voelen veel makkerlijker dan normaal. heeft iemand een idee wat het kan zijn??

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    wat heb jij een mazel meid gefeliciteerd geniet er van

10. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Een hele dikke proficiat met je zwangerschap!!!
    Ik ben nu inmiddels al bijna 13 dagen overtijd en heb al 2 negatieve testen gehad... De laatste was op 25/12 heb me voorgenomen dat wanneer ik tegen het einde van de week nog niet ongi ben ik de huisarts eens ga raadplegen.
    Is om gek van te worden die onzekerheid!
    Geniet van je zwangerschap!
    Groetjes Joke

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    spannend meid hoop voor je dat het raak is

12. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. De 23ste heb ik bruinverlies gehad tot en met vandaag. Het is wel allemaal heel weinig geweest. Dit is begonnen op dag 27 van mjn cyclus, dus veel te vroeg, ongeveer 5 dagen voor mijn menstruatie. En nu heb ik onwijs last van mijn onderrug en onderbuik. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Weet iemand misschien wat het kan zijn? Of heeft iemand al eerder zoiets meegemaakt?

13. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere

gefeliciteerd:D

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168