Hallo meiden! Ik ben nieuw hier en ben nu bezig voor de 3e rond. Deze maand is nogal vreemd verlopen. Ik zou 29 april mijn NOD hebben, maar begon donderdag avond ineens bruin bloed te verliezen. Dit zonder aankondiging (heb altijd buikpij.) Dit heeft 1 dag geduurd en was toen weer weg. De dagen ervoor en erna is mijn temperatuur hoger geweest (37,5/37,7 normaal 37,0) de dagen erna trekkend gevoel onder in mijn buik richting mijn liezen. Ook had ik de dag voor en tijdens t bloedverlies trekkend gevoel bij mijn navel. Dit is tot maandag weg geweest, nu weer terug. Ook kreeg ik maandag en dinsdag steken in mijn tepels, is nu weer weg. Nu ook regelmatig zeurend gevoel onder in mn buik. Zou dit bloedverlies een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn of niet? Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs, Wendy
Heb trouwens ook zeurende pijn onder in mijn rug en de aders in en naar mijn borsten zijn ineens heel zichtbaar! En t lijkt wel of het gebied rond mijn tepel groter is geworden.. Verder zijn ze niet pijnlijk hooguit wat gevoelige tepels..
dat zou best wel eens kunnen. Heb je al een zwtest gedaan? De innesteling kan een tijdje duren, dus je hoeft dan niet persé halverwege de LF een bloeding te hebben.
Toevallig heb ik de zelfde symptonen.. En moet over 6 dagen pas ongi worden.. Alleen is mijn bloed wel rood.. En ben ik niet bezig met zw worden.. Maar ons condoom was gescheurd in mijn vruchtbare periode.. Dus ben benieuwd of dit een innesteling was of een ongi