hoe nu verder? wat moeten we verwachten

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door fidelientje, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je vriendin kan verlof proberen te regelen via een arbo arts. ik heb mij ziek gemeld na het verlies van mijn kindje. Ik had gelukkig hele begripvolle collega's en arbo arts, maar ik heb ook wel eens anders gehoord van een vriendin. Zij heeft toen de maatschappelijk werkster van het ziekenhuis met de arbo arts laten bellen dat ze echt niet in staat was om te werken.

Na een tijd ben ik weer langzaam gaan werken, eerst een paar uur, toen een paar dagen en daarna pas fulltime. Je vriendin merkt vanzelf wel wat voor haar goed voelt. Luister echt naar je lichaam en je gevoel. Ik dacht soms, ach het gaat wel weer en dan zat ik op het werk en kon me totaal niet concentreren en was doodmoe... Dan ging ik gewoon weer naar huis.

Hopelijk treft ze een begripvolle arbo arts!

2. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Ik sluit me helemaal bij Indy aan, ga vooral niet te snel weer aan het werk, ik ben ongeveer 8 weken thuis geweest en vond ik eigenlijk niet kunnen , vond het moeilijk om mijn grenzen aan te geven. Toch ben ik erg blij dat ik thuis ben gebleven al die tijd, ik heb echt veel verdriet gehad en heb heel hard gewerkt om weer verder te kunnen. Als ik er nu op terugkijk merk ik dat ik het goed heb verwerkt en dat is er fijn.

Deel Deze Pagina