Hoe nu verder? (zindelijk worden)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Boefjesmamma, 15 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Wij zijn nog steeds bezig met hem zindelijk krijgen met een broek aan. Is het normaal dat die stap zo moeizaam gaat?
    Zonder broek en luier is hij namelijk helemaal zindelijk, maar zodra hij een broek aan heeft, laat hij gewoon alles lopen.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

@Boefjesmama: en in kleinere stapjes? Alleen een heel makkelijk uit te trekken onderbroekje? Want boxershortjes kunnen ook nog best straks zitten en gaan daardoor lastig uit, die vreselijke slips gaan veel makkelijker uit zeker als het iets te los zit.

Of heb je dat ook al geprobeerd?

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hij heeft alleen een pyjamabroek aan die hij zelf aan en uit kan doen. Het uittrekken van een broek is het probleem niet :S.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja ik snap het wel. mijn zoontje gaat ook eerder op po als hij met blote billen rondloopt. maar ik doe hem wel zijn kleding aan(als hij dat toelaat), en een ongelukje vindt hij niet leuk. we hebben het probleem met KDV.daar draagt hij luiers en de volgende dag heeft hij weer ongelukjes(3keer per dag)en de dag daarna minder, wanneer hij weer helemaal droog is voor n paar dagen gaat hij naar kdv met luier en we beginnen weer...pfff.

5. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hier was meneer ook bloot-zindleijk met een jaar of 2 maar zodra je hem wat aantrok was alles nat. Toen het herfst werd hebben we het daarom maar een beetje op de lange baan geschoven.

Uiteindelijk pas met 3 jaar echt zindelijk en nu met 3.5 geen ongelukjes meer (poepen durfde hij heel lang niet zo goed)

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik zag gister op het kdv dat tim al 2 stickers had op zijn wc-boord! vorige week begon hij het echt te doen daar. ze gaan hem nu vaker naar wc brengen. ze vinden hem helemaal top!trots trots!hoe gaat het daar met aaron?

Deel Deze Pagina