onbetaald verlof voor concert Brian Adams

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo!

Wie kan mij helpen?
    Ik wil al zooooo lang naar een concert van Brian Adams. Nu heb ik kaartjes gekocht voor maandag 8 december:D

Maar ik zou graag maandagmiddag vrij willen hebben omdat we vanuit het Noorden komen en we niet vast willen zitten in een file en natuurlijk de beste plek willen…….

Ik werk in het onderwijs en kan dit niet terugvinden in mijn cao, weet iemand hier of ik "zomaar" onbetaald verlof kan krijgen in het basisonderwijs?

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Werk je fulltime? Soms kan het worden opgelost door zelf vervanging te regelen, maar dan moet je wel een lieve directie hebben ;)

Als je part-time werkt zou je namelijk iets makkelijker met je collega kunnen ruilen.

3. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Ik zou het gewoon met je directeur overleggen. Ik werk ook in het onderwijs en bij ons is er vaak heel veel te regelen als je het maar op tijd aan geeft. Heb je geen duo collega die de middag voor je wil werken? Dan kunnen jullie misschien een dag/middag ruilen?

Ik ga trouwens ook naar het concert 8 december :D maar ik werk niet op maandag dus heb dat "probleem" ook niet

Deel Deze Pagina