Hier de intuition. Ideaal ding. Elke douchebeurt even van boven naar beneden. In nog geen minuut klaar en nergens geen last van!
Ik weet wel dat toen ik net begon, het echt een kwestie van wennen was. Nu kan mijn huid er redelijk goed tegen, maar dat was in het begin zeker niet zo. Overigens heeft het hier geen nut om iedere dag te scheren (dan zijn de stoppels niet lang genoeg dus ik krijg ze niet weg), dus ik doe het om de dag. Gewoon met een wegwerpmesje (ik ben even de naam kwijt, maar is een bekend damesmerk) zonder andere producten. Oh en altijd onder de douche. Als ik het niet onder de douche doe gaat het veel meer irriteren.
Hoe jij je oksels t beste kunt scheren om irritatie te voorkomen....geen idee eigenlijk! Wat je zou kunnen PROBEREN is een milde deo, eerst tijdje onder warme douche staan en dan met veel zeep scheren, niet te hard drukken en een goed scherp mesje gebruiken. Ik gebruik gewoon zeep met gillete scheermesjes en doe niet gelijk deo op maar wacht even een tijdje en droog t eerst goed af, ik veeg niet met handdoek af maar dep gewoon onde rmijn oksels
wat een reacties! Misschien is dat de oplossing, vaker scheren, maar het doet zo'n zeer8)(drie dagen daarna nog), maar ik heb ook altijd de angst dat ik mijn halve oksel wegscheer! hoe voorkom ik dat dan? Ik ga het in ieder geval proberen, ik zal nog wel laten weten of het beter gaat!
Oja... en misschien is het lekker om na het scheren alcohol-vrije deodorant op te spuiten ipv deo MET alcohol. Want bij mij irriteert dat meestal.
Ik schuim mijn oksels in met shampoo en ga er dan met een Gillette Fusion overheen. Heb eigenlijk nooit dat het pijn doet ofzo.Wel gebruik ik standaard alleen maar alcohol en parfum vrije deo.