wratje onder de voet

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje85, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Mijn zoontje heeft al zeker 1jaar een wratje onder zijn voet. Soms geeft hij aan dat het pijn doet. Heb al verschillende middeltjes geprobeerd om de wrat te laten verdwijnen maar tot op heden is er nog niks veranderd. Het enige wat ik eraan kan zien is dat het iets zwarter is geworden. Kan de ha deze verwijderen? Of heeft iemand ergens anders goede ervaringen mee?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

De HA kan ze inderdaad verwijderen. Even aanstippen en weg ermee...
    Vaak komt het dan ook niet meer terug.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wijhebben hetzelfde bij onze dochter aan de zijkant van haar voet, bij de knokkel van haar grote teen zeg maar. Ze begon aan te geven dat het zeer deed en toen hebben we zelf zo'n dipstick gekocht. helaas deed dit veel pijn en heeft het niks geholpen. Toen naar de huisarts, die wilde er nog niks aandoen omdat de behhandeling thuis pas net gedaan was. We hebben van hem een creme gehad om de huid weker te maken zodat wellicht toch de wrat weg zou gaan door de behandeling die wij thuis hadden gedaan maar helaas. Hij werd donkerder, er kwam een korst en deze heeft ze eraf gestoten maar de wrat bleef. Ik ben van ellende begonnen met aanstippen met ochtendurine omdat ik haar meer pijn wilde besparen maar dit had niet het gewenste effect. Vanmiddag heeft mijn man een afspraak met haar bij de huisarts. Ze gaat er nu echt hinder aan ondervinden, kan geen dichte schoenen meer aan en dat is wel heel vervelend. Om nog langer af te wachten wilde ik niet omdat we over twee weken met vakantie gaan en ik wel wil dat het dan genezen is.

4. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    met pleisterspray dit smoort de wrat
    het beste voor de nacht, duurt lang voordat de spray droog is

Deel Deze Pagina