bruiloft kleding dreumesjongen en babyjongen (gast)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ior, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

Hallo,

Ik ben wat hulp nodig.
    In juni hebben we een bruiloft, van een nicht.
    Nu ben ik dus op zoek naar leuke, stoere kleding voor mijn jongens en het lieft hetzelfde setje. De oudste zit dan in maat 92 en de jongste waarschijnlijk 68.
    Ze hebben van schoentjes donkerblauwe sneakers met oranje accenten (de jongste slofjes in die kleuren). Nu wou ik de kleding daarop aanpassen, lijkt me leuk ipv alleen maar wit, zwart, blauw.
    Ik zat te denken aan het overhemd van z8 (lichtblauw met oranje accent) en een donkerblauwe broek eronder. En een oranje riem misschien.
    Of hebben jullie nog andere leuke ideeen?
    Wel het liefst een lange broek, omdat we niet weten of het dan al warm genoeg is.
    Alle tips en ideeen zijn welkom!!

2. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh ik lees mee. Begin augustus een bruiloft waarbij zoon ringendrager is en ik hem dus een mooi pak wil aandoen :). Hij zal dan in 98/104 zitten. Heb zelf nog niet echt iets gevonden voor bruiloft!!!

3. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bij onze bruiloft afgelopen juli hadden onze zoons een t-shirt aan met een gedrukt stropdasje (kon je in meerdere kleuren bestellen, deze foto komt van de website destijds en is niet onze zoon :)):

En daaronder een mooi broekje met visgraat patroon.

4. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd humpie dump, hele leuke winkel! Zijn wij toen ook geslaagd en niet duur.....

5. MariSam

MariSam Actief lid

13 nov 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Next Direct heeft ook leuke dingen!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Kijk gewoom even naar het bruidspaar. Hoe staan zei in de dresscode.
    ik vind persoonlijk dat kinderen gewoon netjes mogen gaan in de zin van overhemdje en jurkje. Maar geen complete pakken. Het kind moet zich er ook goed in voelen. Overhemd van z8 is super! Mooie donkere jeans eronder of chino en je bent klaar!
    kinds maar toch netjes!

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zou dan een zandkleurige broek (chino) eronder doen. Heel netjes met een lichblauwe overhemd en die blauwe schoenen. Ook meer zomers qua kleuren ;)

8. Ior

Ior Niet meer actief

Het bruidspaar vind zoiets idd mooier dan strak in pak. Als we nu zelf gingen trouwen had ik ze misschien wel zoiets gedaan, maar niet als gast. Het bruidspaar denkt zelfs zoveel aan de kinderen, dat het gehouden wordt in het sprookjeshof

9. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zou voor het z8 overhemd gaan net een mooie donkere spijkerbroek eronder. Bij h&m en hema heb je dezelfde voor beide jongens.

10. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik had een doop van ons neefje laatst en had toen bij next gekeken, dat is in NL volgens mij alleen online. Maar die doen flink wat nette kleding en ook van die pakjes :)

Deel Deze Pagina